Bij mij werkt die gewoon goed. Geen opmerkingen.synapse schreef:Al ervaringen met de laatste update 12.0?
Garmin Edge 1000
Voor de data-nerds: Sinds 11.20 (?) ondersteunt de Edge 1000 ook het opnemen van het RR-interval (voor hartslagvariabiliteitbepaling), maar dat heeft Garmin niet officieel bekend gemaakt.
https://forums.garmin.com/showthread.ph ... ding/page3
(voor analyse gebruik je bijvoorbeeld Kubios, maar ook de laatste build van Golden Cheetah heeft al enige ondersteuning)
https://forums.garmin.com/showthread.ph ... ding/page3
(voor analyse gebruik je bijvoorbeeld Kubios, maar ook de laatste build van Golden Cheetah heeft al enige ondersteuning)
dat kan wel als je het bestand naar garmin connect overzet en dan naar je toestel verzend. Dan gebeurd het wireless.synapse schreef:Lijkt mij niet aangezien je het bestand in een specifieke map (New files) moet plaatsen die je niet zonder verbinding met een computer kunt benoemen.
in Connect de " +" rechtsbovenin aanklikken ....brutus schreef:En hoe zet je een route in connect ?
Importeer gegevens
U kunt gegevens van andere accounts of activiteiten-trackers overzetten naar Garmin Connect.
U kunt het volgende importeren:
•Garmin activiteiten-bestanden (met de indeling .tcx, .fit of .gpx)
•Fitbit® lichaams- of activiteitengegevens (met de indeling .xls, .xlsx of .csv).
Hmmm, de Edge wordt niet meer gezien door mijn computer. Vraag is nu of dit komt door de recentste update naar firmware 12.0, of door wat vochtigheid in de USB poort. Vervelend ...
Hier no problem met de 12.0 firmware.i-mac schreef:Hmmm, de Edge wordt niet meer gezien door mijn computer. Vraag is nu of dit komt door de recentste update naar firmware 12.0, of door wat vochtigheid in de USB poort. Vervelend ...
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Usb poort edge stuknijkie schreef:Hier no problem met de 12.0 firmware.i-mac schreef:Hmmm, de Edge wordt niet meer gezien door mijn computer. Vraag is nu of dit komt door de recentste update naar firmware 12.0, of door wat vochtigheid in de USB poort. Vervelend ...
Ik heb geen USB poort nodig om de firmware te updaten...
Bij mij toevallig hetzelfde probleem sinds de 12.0 update. En inderdaad geen ramp omdat het opladen nog wel werkt en updates ook via wifi binnenkomen. je kan nog even kijken of het op een andere computer en/of een andere kabel wel werkt. Bij mij in ieder geval niet.
Neen, ook met een andere kabel geen succes.elbrus schreef:Bij mij toevallig hetzelfde probleem sinds de 12.0 update. En inderdaad geen ramp omdat het opladen nog wel werkt en updates ook via wifi binnenkomen. je kan nog even kijken of het op een andere computer en/of een andere kabel wel werkt. Bij mij in ieder geval niet.
Zaterdag voor 2de keer gereden met edge1000 aan, maar de opgenomen track begon op 7 april 2019 en "dus" wilde strava deze niet accepteren.
(donderdag de 9 was de eerste keer, toen geen problemen)
Valt dit onder "nieuwigheid" ? Of hebben meer hier last van ?
Is er een oplossing voor ? Want heb dit liever in de toekomst niet meer ....
Ja OK, Achteraf een FIT-file kunnen corrigeren naar de juiste startdatum weet ik nu ( http://www.fitfiletools.com ) , maar kent wel wat "LUXE"problemen:
* Starttijd bepalen is "op de minuut" ipv de seconde : Dus kon ik kiezen om voor mijn groepje uit te fietsen, of erachteraan op de strava flyby's . Wil juist zien hoeveel verschil er ontstaat in de klimmetjes, dus dan wel gelijk in groepje starten
* "bij mij dit keer " is de pauzetijd doorgereden, dus na de pauze had ik zowieso een giga flyby gat met mijn mederijders ....
(donderdag de 9 was de eerste keer, toen geen problemen)
Valt dit onder "nieuwigheid" ? Of hebben meer hier last van ?
Is er een oplossing voor ? Want heb dit liever in de toekomst niet meer ....
Ja OK, Achteraf een FIT-file kunnen corrigeren naar de juiste startdatum weet ik nu ( http://www.fitfiletools.com ) , maar kent wel wat "LUXE"problemen:
* Starttijd bepalen is "op de minuut" ipv de seconde : Dus kon ik kiezen om voor mijn groepje uit te fietsen, of erachteraan op de strava flyby's . Wil juist zien hoeveel verschil er ontstaat in de klimmetjes, dus dan wel gelijk in groepje starten
* "bij mij dit keer " is de pauzetijd doorgereden, dus na de pauze had ik zowieso een giga flyby gat met mijn mederijders ....