Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaring webshops

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 09 mar 2017 11:59

Prima communicatie destijds... totdat ik een product retourneerde met het verzoek om het aankoopbedrag te crediteren. Toen werd er niet/nauwelijks meer gecommuniceerd en het bedrag in ieder geval niet teruggestort. Na een aantal onbeantwoorde mailtjes heb ik enige weken later nog eens gebeld, en kreeg toen zowaar te horen dat mijn teruggestuurde pakketje niet eens gevonden kon worden!?!

Als laatste optie om nog iets van mijn geld terug te zien, liet ik vervolgens maar weten dat ik een ander (duurder) artikel ervoor in de plaats wilde bestellen. Nadat men plots (!) mijn teruggestuurde pakketje wél kon vinden, ging men akkoord. Dus zo'n €50 extra — de meerprijs — overgemaakt en de volgende dag werd het nieuwe artikel thuisbezorgd. Eens maar nooit meer dat ik daar nog iets bestel.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8840
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 09 mar 2017 14:15

@ncornelisse Fijn zo'n rechtsbijstandverzekering. Die ga je toch wel per direct opzeggen?
Wij hadden ook zo'n verzekering en toen ze ook geen procedure wilden starten heb ik het voor elkaar gekregen dat ze "als coulance" ons schadeloos stelden.

hrohaan
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 apr 2011 01:24

hrohaan 09 mar 2017 15:45

DDX schreef:Gisteren een dura ace crank besteld bij rosebikes, ze hadden een mooie prijs en nog genoeg voorraad.
Krijg ik vanmorgen een mailtje dat het product niet leverbaar is en nu staan alle 9000 crank als uitverkocht.

Foutje in prijs (220 euro nml) en snel maar als uitverkocht gezet om niet te hoeven leveren ? (prijs is ook weer omhoog gezet nml)
Zag op FB dat Wim de Vos ze in de aanbieding had:
Dura ace crankset 50/34 van €520,- voor €249,- op=op, Cranklengte 175/172,5 OF 165.

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1831
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 10 mar 2017 00:09

In december 2016 een Sigma computertje gekocht (met hoogtemeter mogelijkheden),
bij Cyclewear, vorige week wilde ik alles gaan instellen, want nieuwe fiets, nieuw seizoen, nieuwe computer.
Kwam met geen mogelijkheid in het menu terecht, van alles geprobeerd, andere batterij,
filmpjes bekeken enz.,deed het gewoon niet.
Ik had de zender, magneet en het plaatje waar de computer op moet worden gedraaid
natuurlijk al gemonteerd.
Contact opgenomen met Cyclewear en ik mocht de computer zelf los opsturen,
hun daar meteen naar gekeken en inderdaad menuknop werkte niet.
Vandaag de nieuwe computer thuis gestuurd gekregen.
Geen reclamepraatje maar wel een goede en snelle service van Cyclewear.
Bikers are not alone

Michel/kees
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2017 08:12

Michel/kees 11 mar 2017 08:22

Ik heb een sigma Rox 6 besteld online moest hij opvoorraad zijn , maar in de praktijk niet .
Na een paar keer contact gehad te hebben , ben ik gaan googelen over ervaringen met hun , nou die liegen er niet om . De link kopiëren werkt niet maar er zijn veel mensen gedupeerd Tot honderden euro's . Ik gelukkig maar voor 100. Ik ben nog ingesprek maar ik wil eigenlijk dat er op veel fiets gerelateerde site waarschuwingen komen over deze mensen . Dus plaats aub ook waarschuwingen over deze site.
Bedankt Michel

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 11 mar 2017 08:51

Hoe heb je betaald? Veel online betalingen kun je terug laten draaien door de bank of de creditcard maatschappij. Zij nemen dan het verlies over

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5256
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 11 mar 2017 09:11

hrohaan schreef: Zag op FB dat Wim de Vos ze in de aanbieding had:
Dura ace crankset 50/34 van €520,- voor €249,- op=op, Cranklengte 175/172,5 OF 165.
thnx, maar wil geen compact

gene
Forum-lid
Berichten: 2011
Lid geworden op: 06 jan 2006 02:33

gene 11 mar 2017 10:36

Michel/kees schreef:Ik heb een sigma Rox 6 besteld online moest hij opvoorraad zijn , maar in de praktijk niet .
Na een paar keer contact gehad te hebben , ben ik gaan googelen over ervaringen met hun , nou die liegen er niet om . De link kopiëren werkt niet maar er zijn veel mensen gedupeerd Tot honderden euro's . Ik gelukkig maar voor 100. Ik ben nog ingesprek maar ik wil eigenlijk dat er op veel fiets gerelateerde site waarschuwingen komen over deze mensen . Dus plaats aub ook waarschuwingen over deze site.
Bedankt Michel
Over welke webshop heb je het nu?

Michel/kees
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2017 08:12

Michel/kees 14 mar 2017 16:01

Seeyourheartbeat

Gebruikersavatar
Joskovic
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 15 feb 2017 11:40
Locatie: Eindhoven

Gebruikersavatar Joskovic 14 mar 2017 16:24

Nee_Nee schreef:Hoe heb je betaald? Veel online betalingen kun je terug laten draaien door de bank of de creditcard maatschappij. Zij nemen dan het verlies over
Credit card vaak wel ja als er een verzekering bij zit, maar betalen via ideal gaat een stuk lastiger worden vrees ik.

zie ook: https://www.consumentenbond.nl/online-k ... ne-betalen

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 6031
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 14 mar 2017 16:25

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27882
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 14 mar 2017 16:34

Uitstekende ervaring met Bike-components.de

Zat een ei in mijn buitenband. Binnen één dag een retourlabel via de mail. Kon de band gratis terugsturen. Binnen 3 dagen een nieuwe band retour. En ze hadden het geld ook nog eens teruggestort, dat moet toch een fout geweest zijn...

Plaats reactie