Bidonhouder. Wel of geen Carbon????
Bij mij knalde zondag bij een bruggetje alle twee mijn bidons uit hun carbonnen houders.
Nu vroeg ik mij af of je carbon kunt verwarmen en buigen om zodoende meer knelling te geven.
Nu vroeg ik mij af of je carbon kunt verwarmen en buigen om zodoende meer knelling te geven.
ThxKeezx schreef:Nee.
Beste bidonhouders zijn naar mijn idee de Titanium King Cage bidonhouders. Licht, sterk en je bidons blijven er in zitten. Of je ze mooi vindt of niet is kwestie van smaak.
-
- Forum-lid HC
De niet titanium versie is net zo goed en een stuk goedkoper toch?faxe schreef:Beste bidonhouders zijn naar mijn idee de Titanium King Cage bidonhouders. Licht, sterk en je bidons blijven er in zitten. Of je ze mooi vindt of niet is kwestie van smaak.
Ik doe al jaren met goedkope Chinese bidonhouders en Camelbak bidons. Nog nooit eruit gesprongen, alleen wel zwarte strepen op de bidons.
Functioneel zijn de RVS king cage bidonhouders net zo goed verwacht. Heb zelf de titaniumuitvoering omdat ik die mooier vindt bij een titanium frame. Met titanium heb je ook minder/geen zwarte strepen op je bidon.