Foto's van fietsen met je kids
Hahaha wat leuk allemaal. Ik moet bij de fietsclub ook altijd zo lachen om die kleine mannen en vrouwtjes die compleet dromerig of juist met de tong uit de mond over het parcours heen dwalen. Letterlijk dwalen, want ze kijken naar van alles behalve hun fiets of de weg voor zich.
Veni. Vidi. Fietsie.
Nu dus prive voor de fietsforum community (of ben ik de enige die het filmpje kan zien?)senior schreef: Een video plaatsen en dan instellen op privé?
EDIT: fout dus. Heb de video nu op "unlisted" gezet. My bad
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Foto van vorig jaar op de zelf gebouwde racefiets
-
- Forum-lid
De topicstarter liet nog zichzelf en zijn zoon zien op verschillende racefietsen. Maar een kind op een gewone fiets(of erger nog in een aanhangwagen).... ieder kind in Nederland rijdt wel eens op een fiets.
Nu is het gewoon kinderfoto's delen met een 'excuusfiets'.
Nu is het gewoon kinderfoto's delen met een 'excuusfiets'.
En toch blijft het leuk om de " misschien " toekomstige wielrennertjes in de dop te zien. Ik vond het wel leuk om het topic te openen omdat onze zoon sinds z'n 7e jaar een echte wieler liefhebber is.
Hij is nooit gepushed door ons - en fietst sinds zijn 18e jaar wedstrijdjes op provinciaal niveau. Hij vindt het geweldig, maar ook een ritje met zijn opa van 70 vindt hij erg leuk om te doen. Ook hier heb ik nog enkele prachtige foto's van.
Graag zie ik ook meer " wielren " foto's - en ik weet dat ze er zijn..
Hij is nooit gepushed door ons - en fietst sinds zijn 18e jaar wedstrijdjes op provinciaal niveau. Hij vindt het geweldig, maar ook een ritje met zijn opa van 70 vindt hij erg leuk om te doen. Ook hier heb ik nog enkele prachtige foto's van.
Graag zie ik ook meer " wielren " foto's - en ik weet dat ze er zijn..
Laatst gewijzigd door rene op 08 mar 2017 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Wat een prachtig topic!
Dochterlief nu 3,5 jaar gaat al enige tijd los op de loopfiets. Een 'groooote-meisjes-fiets' is er ook al, maar dat is nog wat spannend.
'Kijk, pap! Veld-rij-den!'
insta filmpje: https://www.instagram.com/p/BOjjOK0j463 ... -by=jwkeij
'JOEEEEEEEEH'
'Dat petje met dat koetje!'
En op de Olympic Experience Scheveningen had mevrouw de tijd van haar leven op het parcours van de knwu. Ik natuurlijk ook.
Dochterlief nu 3,5 jaar gaat al enige tijd los op de loopfiets. Een 'groooote-meisjes-fiets' is er ook al, maar dat is nog wat spannend.
'Kijk, pap! Veld-rij-den!'
insta filmpje: https://www.instagram.com/p/BOjjOK0j463 ... -by=jwkeij
'JOEEEEEEEEH'
'Dat petje met dat koetje!'
En op de Olympic Experience Scheveningen had mevrouw de tijd van haar leven op het parcours van de knwu. Ik natuurlijk ook.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid
Ik zei tegen mijn kleinzoon: "Nog even doorgroeien Tim, dan mag je met opa mee fietsen."
Duct Tape Is Like The Force: It Has A Light Side And A Dark Side And It Holds The Universe Together.
Zoek de verschillen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Leuk topic René!
- Forum-lid
Ben op zoek naar een fietskar, om de kleine meid meetenemen op de fiets. Zie er verschillende langs komen dus er zijn vast tips, welk merk waar op te letten etc.