Maar of je daar beter van gaat fietsen????ottorongo schreef:En voor het gebruik van paracetamol is tegenwoordig ook alweer nieuwe gebruiksvoorwaarden opgesteld : zijnde 4 uur tussen elke inname en niet meer dan 4per dag.Ze blijven maar regelen.
Misselijk gevoel
-
- Forum-lid
Nee maar als je niet kotsmisselijk valt het te proberen. PCM is niet echt een zware pijnstiller.
Maak joe woar
Ik neem het ook enkel voor de rit ivm. mijn pijn aan de schouder en nek, maar ik merk er echt weinig effect van in vergelijking met de pijn bij een rit zonder de inname want de pijnen beginnen reeds na 5km, verdwijnen dan weer en komen rond 30 à 40k onverbiddelijk terug tot het einde van de rit. Soms moet ik even halt houden om de nek te rekken. Plezierig is anders.Fietsen?altijd schreef:Nee maar als je niet kotsmisselijk valt het te proberen. PCM is niet echt een zware pijnstiller.
Maar het is toch echt geen snoepgoed. En bij pijn kan ik het me echt wel voorstellen dat je het in wilt nemen, maar of je er misselijkheid mee voorkomt. Daar geloof er niet in.puffdaddy schreef:Juist dat bedoelde ik ook.Fietsen?altijd schreef:Nee maar als je niet kotsmisselijk valt het te proberen. PCM is niet echt een zware pijnstiller.
-
- Forum-lid
Je kan ook aan de iberogast 
Pcm dempt het wel maar het nadeel blijft dat je moet slikken terwijl je misselijk bent.

Pcm dempt het wel maar het nadeel blijft dat je moet slikken terwijl je misselijk bent.
Maak joe woar
Evenwichtstoornis?
Mogelijkheid 1; het is onzin
Mogelijkheid 2; en toch is het onzin
Mogelijkheid 3; alles is onzin
en verder gewoon hard fietsen.
Wacht op Meester Kees en je zit helemaal gebeiteld.Keezx schreef:Vraag ut aan Dr. Jans en het komt in orde.

Mogelijkheid 1; het is onzin
Mogelijkheid 2; en toch is het onzin
Mogelijkheid 3; alles is onzin
en verder gewoon hard fietsen.

Veni. Vidi. Fietsie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
TTT:

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- marcojoore
- Forum-lid
Iedereen bedankt, ik zal eerst maar eens proberen de tocht wat rustiger te rijden. En dat praatje tussendoor is er echt wel, dat is juist de reden dat ze mee is gaan fietsen i.p.v. op de bank te gaan zitten met de tablet.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat.
Ik zou ook eerder kiezen voor korter en vooral rustiger fietsen. En wat medicatie betreft, het lijkt me behoorlijk over de top om medicijnen te nemen zodat je voor je plezier kan fietsen. Dan kan je in plaats van het gevolg beter de oorzaak oplossen en zoeken waar het probleem vandaan komt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets