1e keer schoenen en pedalen voor racefiets kopen
-
- Forum-lid
Helder; pedalen gewoon op standaard laten in eerste instantie.
Met het afstellen van de schoenplaatjes zorg je dus voor de afstelling.
Met het afstellen van de schoenplaatjes zorg je dus voor de afstelling.
-
- Forum-lid
adu schreef:Warrior4Jah schreef:Dank voor de reactie allemaal! Ik zal eerst eens proberen om naar Bikeshop Amersfoort te gaan.
Ga anders even naar Blom in Hoogland en vraag naar Maurits.
Ah als ik dat had geweten dat er een FM in hoogland zat!
Ben al bij Bikeshop geweest, ik kan daar morgen terecht (rond half 8); ik kwam mede door het niet helemaal kunnen vinden vandaag half uur voor sluitingstijd aan. Dat was te kort voor opmeten/afstellen en schoenen zoeken.
Wat is het bijzondere van Blom; wat voor ervaringen heb je met Blom adu?
Ik weet wel van een zoekactie op deze site dat bikeshop over het algemeen wat duur gevonden word.
Blom ervaar ik als een fijne familiezaak, waar je hartelijk en met interesse en verstand van zaken (vraag naar Maurits!) wordt geholpen. Ik heb er diverse zaken gekocht, waaronder m'n fiets en ook schoenen/pedalen, en dat alles is uitstekend gegaan. Kan het je aanraden!
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.
Zu groß, zu Klein,
-
- Forum-lid
Ik heb besloten toch naar Blom te gaan, vanavond zal ik mijn bevindingen posten!
-
- Forum-lid
en?
-
- Forum-lid
Ben er geweest bij Blom, in eerste instantie vroeg Maurits of ik morgenochtend kon. Helaas, ben dan niet in Amersfoort.
Toen kwam hij met het idee om 20:30 af te spreken; ik had het idee dat dit wat kort voor de sluitingstijd was van 21:00.
Ondanks dat ik best even moest wachten ben ik toch tot 21:30 geholpen, Shimano SH-R105 schoenen + spd-sl pedalen voor 1 euro erbij. (Volgens mij deze actie, alleen heb ik dezelfde schoenen in het zwart/zilver en pedalen in zilver)
Afstellen van zadel en rechtzetten van shifter + pedalen en plaatjes monteren was gratis! Drukke zaak, wel goed geholpen! Geen spijt van. Daar wil ik best terug komen.
Toen kwam hij met het idee om 20:30 af te spreken; ik had het idee dat dit wat kort voor de sluitingstijd was van 21:00.
Ondanks dat ik best even moest wachten ben ik toch tot 21:30 geholpen, Shimano SH-R105 schoenen + spd-sl pedalen voor 1 euro erbij. (Volgens mij deze actie, alleen heb ik dezelfde schoenen in het zwart/zilver en pedalen in zilver)
Afstellen van zadel en rechtzetten van shifter + pedalen en plaatjes monteren was gratis! Drukke zaak, wel goed geholpen! Geen spijt van. Daar wil ik best terug komen.
-
- Forum-lid
goed zo! Morgen meteen testen neem ik aan
-
- Forum-lid
Zeker! Kan niet wachten; jammer dat ik morgen ook andere verplichtingen heb.
Maar, ik kan zeker wel wat tijd vinden om te oefenen met in uit klikken, misschien nog wel een snel kort rondje.
Dank voor de adviezen iedereen! Nu nog wat extra fietskleding en bidons and I'm all set.
Maar, ik kan zeker wel wat tijd vinden om te oefenen met in uit klikken, misschien nog wel een snel kort rondje.
Dank voor de adviezen iedereen! Nu nog wat extra fietskleding en bidons and I'm all set.
Goeie keus om naar Blom te gaan, vind Bikeshop sowieso een ballentent, zegt al genoeg dat je er een half uur voor sluitingstijd bent en ze geen zin meer hebben om je te helpen.
Schoenen moet je naar mijn mening goed passen, verschilt enorm per merk en model.
Succes!!
Schoenen moet je naar mijn mening goed passen, verschilt enorm per merk en model.
Succes!!
Veni, vidi, fietsie
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila
-
- Forum-lid
Hebben jullie ook ervaring met Biketotaal? Schijnt ook in Hoogland te zitten.
Ik moet nog kleding hebben, maar waarschijnlijk zal ik cyclewear nog eens nastruinen.
2 jaar geleden hadden die gasten heel weinig, nu verkopen ze aardig veel.
Gisteravond had ik een lange broek met zeem van cyclewear aan, craft ondershirt en een Asics hardloop shirt erboven met lange mouwen.
Heb een kort shirtje van cannondale maar dat werd toch te koud rond 20:15
Ik moet nog kleding hebben, maar waarschijnlijk zal ik cyclewear nog eens nastruinen.
2 jaar geleden hadden die gasten heel weinig, nu verkopen ze aardig veel.
Gisteravond had ik een lange broek met zeem van cyclewear aan, craft ondershirt en een Asics hardloop shirt erboven met lange mouwen.
Heb een kort shirtje van cannondale maar dat werd toch te koud rond 20:15
Warrior4Jah schreef:Ben er geweest bij Blom, in eerste instantie vroeg Maurits of ik morgenochtend kon. Helaas, ben dan niet in Amersfoort.
Het is daar inderdaad altijd druk, maar zolang ik goed word geholpen neem ik dat maar op de koop toe. Fijn dat je er geslaagd bent. Ik ga vanmiddag meteen m'n provisie ophalen. Je hebt toch wel gezegd dat je de tip van mij hebt gekregen
Voor kleding kun je trouwens ook goed in Nijkerk terecht bij Ridder Tweewielers. Die hebben een uitgebreide collectie, waaronder Castelli. Blom heeft wat dat aangaat een beperkte - allicht in veel gevallen afdoende - collectie. Biketotaal ben ik één keer geweest, niet voor kleding overigens. Hoewel ik er vriendelijk te woord ben gestaan is het niet mijn zaak. Doet me denken aan het Halfords concept, ik weet het niet, het is niet mijn ding.
To short, too tall,
Zu groß, zu Klein,
Zu groß, zu Klein,
-
- Forum-lid
Ah ik heb je naam niet genoemd, wel dat ik via dit forum daar terecht ben gekomen.
Als je over die jongen met dat cascarsi frame was begonnen zou hij het wle weten denk ik
Als je over die jongen met dat cascarsi frame was begonnen zou hij het wle weten denk ik