Carbon clinchers uit China vragen
Niet meer van deze tijd, ga voor minimaal 17 mm inwendig, tenzij het alleen om patsen met hoge velgen gaat en niet om rijkwaliteiten.Hartox schreef:
Betreft dat onderstaande velgen? Ik vind die 13.3 wel wat smal, zit nog een beetje te twijfelen..
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Standaard velglint bij Helin. Inklaring was 37eu. Vragen om Customs Declare en hij regelt wat moois. Ik had als waarde $95,- op de bon
Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
-
- Forum-lid
Woon je in België? Hier in NL is dat volgens de wet redelijk veel.kbskyline schreef:Standaard velglint bij Helin. Inklaring was 37eu. Vragen om Customs Declare en hij regelt wat moois. Ik had als waarde $95,- op de bon
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Dit is een normaal bedrag 17.50 inklaringskosten aan postnl en de rest BTW en wat invoerkostenFietsen?altijd schreef:Woon je in België? Hier in NL is dat volgens de wet redelijk veel.kbskyline schreef:Standaard velglint bij Helin. Inklaring was 37eu. Vragen om Customs Declare en hij regelt wat moois. Ik had als waarde $95,- op de bon
-
- Forum-lid
Setje 50mm voor en 60 achter besteld met Powerway R13 naven. Nu weer geduldig zijn
Maak joe woar
- Wolfhound32
- Forum-lid
Niet!Roaldinio schreef:Haha precies zelfde dan mij. Vanavond ook maar eens de knoop door gehakt! Ben benieuwd. Nog wel een vraagje. Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen aan de postbode voor eventuele douane?
Dat blijft een verrassing. Het ligt er aan wat de verkoper op de doos zet, en het ligt er aan hoe de douane de doos inschat. Beide zijn niet bekend.
- Forum-lid
Meestal rond de 30 euro toch?
Maak joe woar