Geometrie nieuwe fiets
-
- Forum-lid
ik ben van plan om een tweedehands winterfiets aan te schaffen. Graag wil ik een fiets die qua geometrie op mijn huidige fiets lijkt. Ik rijd nu op een Sensa Giulia g2 met 58 cm frame. heeft er iemand suggesties voor een frame dat hier op lijkt?
-
- Forum-lid HC
Google heeft vast wel een antwoord op deze vraag.
Maar zonder gekheid. Als jij de huidige afmetingen aangeeft kan er al een veel beter advies gegeven worden, want nu vraag je echt of wij op het www gaan zoeken wat de frame maten zijn en wat daar dan in de buurt komt.
Maar zonder gekheid. Als jij de huidige afmetingen aangeeft kan er al een veel beter advies gegeven worden, want nu vraag je echt of wij op het www gaan zoeken wat de frame maten zijn en wat daar dan in de buurt komt.
Wat is je budget? Hoe lang wil je wachten, de tweedehands markt is trager dan nieuw kopen? Hoe veel verschil ben je bereid te accepteren? Zijn er merken die je per se niet wil?
De Giulia g2, Aquila (2016 iig) en Calabria hebben dezelfde geometrie, dus als er een daarvan voorbij komt in maat 58 dan kan je die kopen.
De Giulia g2, Aquila (2016 iig) en Calabria hebben dezelfde geometrie, dus als er een daarvan voorbij komt in maat 58 dan kan je die kopen.