Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
En dit heb je laten leveren in België? Heb je iets speciaals laten noteren op de doos? Ik heb al geboord dat mensen 'Gift' of 'test' op de doos laten schrijven. De bedragen die je noemt vallen goed mee. Ik had in indianen verhalen gehoord dat dit wel tot 300 euro kon oplopen.
- Matthijs1973
- Forum-lid
zoals diverse malen vermeld in dit topic...in België is de douane veel actiever en strenger, dus als je daar woont dan kun je er op rekenen dat je een dikke naheffing krijgt en zal 300 euro niet vreemd zijn. Dit is echter een forum waarop vooral Nederlanders zitten en reageren en over het algemeen is de douane in Nederland een stuk makkelijker waarbij zij uitgaan van de waarde op de doos of zelf een (goedkope) schatting doen. Vandaar de meerderheid met berichtjes over een klein bedrag om bij te betalen...
Ach, is nog altijd goedkoper dan een origineel merk frame, toch. En je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten @Golddigger.golddigger schreef:En dit heb je laten leveren in België? Heb je iets speciaals laten noteren op de doos? Ik heb al geboord dat mensen 'Gift' of 'test' op de doos laten schrijven. De bedragen die je noemt vallen goed mee. Ik had in indianen verhalen gehoord dat dit wel tot 300 euro kon oplopen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Complete Bora lookalikes, 35mm? Heb wel losse G3 velgen gevonden, maar geen sets. Iemand?
Less is bore
-
- Forum-lid
Zoiets? Je zou t natuurlijk ook in het Chinese wielen topic kunnen proberen.
https://www.aliexpress.com/item/700c-ca ... 74700.html
https://www.aliexpress.com/item/700c-ca ... 74700.html
- daniel1975
- Forum-lid HC
Das 50mm
Less is bore
-
- Forum-lid
Ahja. DHGate heeft een shop met diverse G3's, inclusief Campagnolo Bora decals. Ga er hier niet naar linken. Geen 35 maar 38 mm met de verder bekende opties voor naven en spaken. Misschien dat je ze ook kan vragen om ze zonder decals naar je op te sturen?
golddigger schreef:En dit heb je laten leveren in België? Heb je iets speciaals laten noteren op de doos? Ik heb al geboord dat mensen 'Gift' of 'test' op de doos laten schrijven. De bedragen die je noemt vallen goed mee. Ik had in indianen verhalen gehoord dat dit wel tot 300 euro kon oplopen.
Sorry, ik had er inderdaad niet uit begrepen dat het frame naar België verzonden moest worden. Daar is het inderdaad een heel ander verhaal voor war de douane betreft. Geen bekenden in Nederland toevallig?
-
- Forum-lid
Mensen die interesse hebben om mij te helpen met de keuze van frame wielen en alle andere onderdelen om een kostenplaatje te kunnen maken? Kom er zelf niet echt uit
Vandaag werd een grote doos uit China afgeleverd. Ik kon het niet laten om snel wat onderdelen op de fiets te schroeven om een eerste beeld van mijn nieuwe woonwerker/crossmonster te krijgen. Dat gaat een gaaf fietsje worden (naar mijn mening).
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0