Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
Dat maakt niet zoveel uit, want op moment dat je keer connect wordt de tijd overgezet van telefoon naar elemnt.
Zou handiger zijn als je gewoon optie hebt om gps tijd te gebruiken.
En vorige week juist connectie met telefoon hele tijd aangehouden om te testen.
Geen problemen gehad met batterij van bolt of telefoon
En wel handig dat je op display kan zien als iemand sms stuurt of belt. (weet je of je moet opnemen omdat het iemand van fietsgroepje is die probleem heeft tijdens beklimming)
Zou handiger zijn als je gewoon optie hebt om gps tijd te gebruiken.
En vorige week juist connectie met telefoon hele tijd aangehouden om te testen.
Geen problemen gehad met batterij van bolt of telefoon
En wel handig dat je op display kan zien als iemand sms stuurt of belt. (weet je of je moet opnemen omdat het iemand van fietsgroepje is die probleem heeft tijdens beklimming)
DDX schreef:En nog een irritant dingetje, als je de bolt koppelt met je telefoon synct die tijd met je telefoon ipv gps tijd te gebruiken.
En mijn android telefoon moet je handmatig tijd syncen eens in de zoveel tijd.
Vorsprung durch Pedantik
https://play.google.com/store/apps/deta ... er.gpstime
Zo. Ben je daar ook weer vanaf.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Zo. Ben je daar ook weer vanaf.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Vanavond nog even op gelet, 2 uur fietsen was 3% van telefoonbatterij eraf, verwaarloosbaar extra tov niet connected met de elemnt.raven14 schreef:Ik ontkoppel de Bolt bij lange ritten van de foon, dat kost erg veel (iphone) batterij om die geconnecteerd te houden. Een kleine 10% per uur.
Op mijn fietscomputer staat versie WBO9-1337.
De app op de ipad geeft aan dat er een update is naar WBO-1344.
Nadat ik op installeren druk, geeft hij eerst aan "controleren van wifi" dan verschijnt er een grijze balk met daarboven "Het downloaden van update"
Ik zou denken dat deze balk de voortgang weergeeft van het downloaden maar hij blijft egaal grijs. Even later verschijnt er "Aangesloten. Bijdetijds.'
Op de computer staat in de instellingen pagina "zoeken naar update" en dan "wachten AUB"
Maar de update wordt niet geïnstalleerd.
Na even verschijnt er op de app weer opnieuw in beeld dat er update is. De fietscomputer geeft ook aan dat er nog steeds de oude versie op staat.
iemand enig idee wat er mis kan zijn?
De app op de ipad geeft aan dat er een update is naar WBO-1344.
Nadat ik op installeren druk, geeft hij eerst aan "controleren van wifi" dan verschijnt er een grijze balk met daarboven "Het downloaden van update"
Ik zou denken dat deze balk de voortgang weergeeft van het downloaden maar hij blijft egaal grijs. Even later verschijnt er "Aangesloten. Bijdetijds.'
Op de computer staat in de instellingen pagina "zoeken naar update" en dan "wachten AUB"
Maar de update wordt niet geïnstalleerd.
Na even verschijnt er op de app weer opnieuw in beeld dat er update is. De fietscomputer geeft ook aan dat er nog steeds de oude versie op staat.
iemand enig idee wat er mis kan zijn?