Ik train 2 keer in de week op mijn racefiets en dat is ong 70 tot 100 km in de week.
Meer tijd heb ik helaas niet. Hierdoor zijn vele trainingsprogramma's voor mij niet te doen. Ik ben dus op zoek naar een trainingsprogramma voor iemand die 2 keer in de week kan trainen. 1 keer 40 km (door de week) en 1 keer 60 km in het weekend.
Weet iemand een dergelijk programma?
Gezocht : een trainings programma
Waar zou je op willen trainen? Met de info op www.zitvlees.nl moet je een eind komen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Ik denk dat je tijd iets te beperkt is om een uitgebreid programma te volgen. Het beste is om de weinige tijd zo efficiënt mogelijk te gebruiken, dat betekent dus vooral intensief trainen. je hebt toch genoeg tijd om te herstellen tussen de trainingen. dus vooral klimmetjes opzoeken, blokjes rijden aan hoge snelheid, blokjes met een zware versnelling of blokjes met een heel kleine versnelling, maar dan zoveel mogelijk omwentelingen.......
En vooral niet zomaar wat rondfietsen.
En vooral niet zomaar wat rondfietsen.
- richard1974
- Forum-lid
Gewoon lekker fietsen joh, af en toe is een stuk flink doortrekken, je wordt vanzelf sterker, op die schema's moet je je niet blind staren, zeker niet als je relatief weinig fietst........