Canyon
-
- Forum-lid
Die blauwe 6.0 disc van mij is ook al een maand uigesteld. Ipv begin april staat ie voorlopig gepland op begin mei. Ik hoop dat ze die afspraak wel nakomen, ik word een beetje ongemakkelijk van het bovenstaande bericht
Vandaag hebben ze de bon aangepast : er komt gratis een Topeak multitool en zadeltasje bij de leveringFoonpet schreef:Ventiel dophashie schreef:Ook het bericht gekregen dat de Canyon Endurace AL 6.0 disc een maand later wordt geleverd ... Als zoethoudertje krijg ik een "small gift" . Wat zou dat kunnen zijn ?
-
- Forum-lid
Ne canyon aeroad di2 disc , twee weekjes moeten wachten en al thuis , gister eerste rit , 124 km op de teller , eerste indruk , WOW , bolt zeer lekker .
Vond wel dat ik bij het remmen toch half moet inhouden voor ze remmen , had sneller verwacht.
Maar dit kan wellicht verholpen worden.
Vraagje , nu wil ik nog een fietsbel plaatsen , maar welke ??? Iemand raad mee , , want het balhoofd is redelijk dik he , daar krijg ik mijn oude fietsbel niet rond .
Jammer dat canyon zelf geen fietsbel ontwikkeld eigenlijk .
Vond wel dat ik bij het remmen toch half moet inhouden voor ze remmen , had sneller verwacht.
Maar dit kan wellicht verholpen worden.
Vraagje , nu wil ik nog een fietsbel plaatsen , maar welke ??? Iemand raad mee , , want het balhoofd is redelijk dik he , daar krijg ik mijn oude fietsbel niet rond .
Jammer dat canyon zelf geen fietsbel ontwikkeld eigenlijk .
Ik heb een ronde chineese bel (31.8 mm), niet opvallend en klingeld als een idioot.
-
- Forum-lid
Bij mij weer uitstel . Ik vraag me af wanneer ze dat productieproces onder controle krijgen. Ik vraag me af of ik de bestelling niet beter kan cancelen. Vorige keer een waardeloze hoofddoek ter compensatie gekregen, maar inmiddels kan ik mijn oude fiets pas in juni verkopen ipv april. Dat scheelt me waarschijnlijk € 100! Bovendien komt de fiets nu na de meivakantie en de Alternatieve