Body vervangen...?
- TheTourist
- Forum-lid
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
- TheTourist
- Forum-lid
Volgens de verkoper gaat het om een body voor een Powerway R13 naaf. Iemand een suggestie waar ik op korte termijn een geschikt exemplaar kan vinden?
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
Zijn dat chinese naven? Hoeveel heb je ongeveer met deze gefietst?
Ik vraag dat meer om de kwaliteit te bepalen. Als je er namelijk niet veel op hebt gefietst en het zijn geen extreen dure naven, waardoor ze soms ook gevoelig kunnen worden door de te extreme gewichtsbesparing, dan zou ik overwegen gewoon een nieuwe naaf in te spaken. Uurtje werk. Uiteraard is dit niet interessant als deze naven gigantisch lang meegaan, vandaar de vraag.
Ik ben namelijk nog geen fan van chinees spul. Maar goed, laat de kritiek van de china liefhebbers maar weer komen
Gr Rob
Ik vraag dat meer om de kwaliteit te bepalen. Als je er namelijk niet veel op hebt gefietst en het zijn geen extreen dure naven, waardoor ze soms ook gevoelig kunnen worden door de te extreme gewichtsbesparing, dan zou ik overwegen gewoon een nieuwe naaf in te spaken. Uurtje werk. Uiteraard is dit niet interessant als deze naven gigantisch lang meegaan, vandaar de vraag.
Ik ben namelijk nog geen fan van chinees spul. Maar goed, laat de kritiek van de china liefhebbers maar weer komen
Gr Rob
- TheTourist
- Forum-lid
Via Google lijken dat de Chinese naven te zijn ja. Zoals gezegd bijna 10.000 km mee gereden so far. Lijkt me prima dus. Wmb kan er nog een nieuwe body op. Maar welke. En waar vandaan? En voor as donderdag, want vrijdag vertrek naar België voor LBL... bestellen bij verkoper kan, maar dan is het verzending op dinsdag met hopelijk levering op donderdag. Dus kielekiele... other suggestions?
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
Dat ga je niet redden.lBianchi-Ber schreef:Volgens de verkoper gaat het om een body voor een Powerway R13 naaf. Iemand een suggestie waar ik op korte termijn een geschikt exemplaar kan vinden?
Het is Taiwan spul en op Aliexpress staat legio maar dat duurt te lang.
Fixen of wiel lenen.
Zo zie je het belang van een reserveset.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
als het echt via aliexpress moet komen en je moet weken of maanden wachten dan zou ik of een goedkoop reservewiel kopen. Maar misschien nog wel eerder een andere naaf laten inspaken.
Als het slechts een week is dat je moet wachten dan kun je aan je FM vragen of hij een leenwiel heeft. De meesten hebben dat wel.
Gr Rob
Als het slechts een week is dat je moet wachten dan kun je aan je FM vragen of hij een leenwiel heeft. De meesten hebben dat wel.
Gr Rob
- TheTourist
- Forum-lid
Vandaag maar een setje Vision Team 30 aangeschaft bij 12go. Heb ik gelijk een leuke reserveset.
Heb ik genoeg tijd om zelf een nieuwe hub te bestellen op Ali. Dus, geen stress meer. Iedereen bedankt voor het meedenken. Kan zijn dat ik tegen die tijd weer op de lijn kom, want ik heb nog steeds geen idee hoe ik die hub van die naaf afkrijg...
Heb ik genoeg tijd om zelf een nieuwe hub te bestellen op Ali. Dus, geen stress meer. Iedereen bedankt voor het meedenken. Kan zijn dat ik tegen die tijd weer op de lijn kom, want ik heb nog steeds geen idee hoe ik die hub van die naaf afkrijg...
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
-
- Forum-lid
Je hebt PB
- TheTourist
- Forum-lid
Dankzij Koereurke007 een nieuwe body ontvangen. Maar het verwijderen van de oude wil me maar niet lukken.. toen ik de imbus aan beide zijden erin zette en draaide, schroefde het dopje aan de linkerzijde los. Het kapje tegen de body bleef zitten en is om die reden niet los te krijgen. Daar kan ik geen imbus inzetten want dan draait de naaf natuurlijk mee. Of mis ik iets..?
Canyon Aeroad CF SLX 7.0