Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaringen veelvoordefiets.nl

jensvoigt
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 sep 2009 21:39

jensvoigt 21 apr 2010 16:38

Ik heb een prima ervaring bij veelvoordefiets.nl . Heb een tijdje terug een castelli ergo due broek besteld die ik snel(2 dagen) kreeg toegestuurd. Email contact verliep ook erg vlot.
Het is volgens mij gewoon een zaak de gevestigd is aan een soort winkelpleintje aan de ring van Amsterdam. Check Google streetview maar ;)
op de macht

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 22 apr 2010 12:59

adu schreef:Misschien werken ze samen, als gezegd kreeg ik een bestelling bij Futurumshop in een doos van Veelvoordefiets. Verder weet ik het ook niet.


Dat kan je toch nazien via de (site) Kamer van Koophandel
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

Gebruikersavatar
martinovibes
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Gebruikersavatar martinovibes 22 apr 2010 16:59

Alles is inmiddels in orde!
Hij zei wel dat de bestelling wat vertraging heeft omdat de levering van de castelli spullen nogal op zich laat wachten !

Erg vriendelijke man trouwens

m@ve
Forum-lid
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 dec 2007 18:40

m@ve 22 apr 2010 18:17

Prima zaak! prima service!

gizz
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 apr 2010 00:13

gizz 23 apr 2010 00:22

laatst handschoentjes besteld, verkeerde maat, omruilen was geen probleem. Moest wel even nabellen of ze al geleverd waren. Ik heb ze afgehaald op het delftlandplein, een winkelfrontje met magazijnruimte erachter. Aardige vent, goede service, terugkoppeling van bestelstatus misschien wat traag, zou wel zo weer kopen.

adu
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 03 aug 2009 13:14

adu 23 apr 2010 12:09

Madhill schreef:
adu schreef:Misschien werken ze samen, als gezegd kreeg ik een bestelling bij Futurumshop in een doos van Veelvoordefiets. Verder weet ik het ook niet.


Dat kan je toch nazien via de (site) Kamer van Koophandel


Inderdaad, maar zover zou ik niet willen gaan in mijn bijdrage aan dit topic.
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

lexus
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2013 16:25

lexus 29 aug 2013 16:41

eerste keer een bestelling gedaan bij veelvoordefiets. Een Casco fietshelm..kon wel direct geregeld worden omdat ik het voor mijn vakantie nodig had. Woensdag gebeld en moest het vóór zaterdag hebben. Geen probleem het werd direct van de importeur vanuit Duitsland naar mijn huis verzonden maar eerst betalen. Ik blij, achteraf grote spijt, kreeg een week later de helm en ook nog eens de verkeerde maat!! Steeds grote smoezen, ik zal deze niet benoemen maar geloofde er geen moer van. Helm weer terug gezonden en daarna weer een 1,5 week gewacht met diverse smoezen. Uiteindelijk binnen gehad. Voor mij nooit meer dit bedrijf en raad het ook iedereen af..Pim, de eigenaar, suggereerde dat het steeds snel werd verzonden maar was altijd weer afhankelijk van zijn importeur.

kortom, niet doen

benvdv
Forum-lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 05 nov 2008 15:13

benvdv 30 aug 2013 10:12

1 bericht op het forum en meteen een internetshop afzeiken. Inmiddels al regelmatig wat besteld (en langsgeweest) bij Pim, overigens prima vent, en altijd goede ervaringen. Wat wel zo is: kleine voorraad en daardoor mogelijk lange levertijden ivm afhankelijkheid van leveranciers. Dit geldt voor vele (kleine) internetshops. Informeren naar voorraad, op de site of bellen is handig, en laat je niet afhankelijk zijn van leveranciers want dat is altijd te laat. Bij grotere webshops heb je dit probleem minder maar die kleinere hebben juist af en toe leuke aanbiedingen.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 30 aug 2013 12:04

lexus schreef:eerste keer een bestelling gedaan bij veelvoordefiets. Een Casco fietshelm..kon wel direct geregeld worden omdat ik het voor mijn vakantie nodig had. Woensdag gebeld en moest het vóór zaterdag hebben. Geen probleem het werd direct van de importeur vanuit Duitsland naar mijn huis verzonden maar eerst betalen. Ik blij, achteraf grote spijt, kreeg een week later de helm en ook nog eens de verkeerde maat!! Steeds grote smoezen, ik zal deze niet benoemen maar geloofde er geen moer van. Helm weer terug gezonden en daarna weer een 1,5 week gewacht met diverse smoezen. Uiteindelijk binnen gehad. Voor mij nooit meer dit bedrijf en raad het ook iedereen af..Pim, de eigenaar, suggereerde dat het steeds snel werd verzonden maar was altijd weer afhankelijk van zijn importeur.

kortom, niet doen
kortom, droevig dat je speciaal een account aanmaakt om een webshop af te zeiken op basis van 1 ervaring... :roll:

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5996
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 30 aug 2013 12:44

benvdv schreef:1 bericht op het forum en meteen een internetshop afzeiken. Inmiddels al regelmatig wat besteld (en langsgeweest) bij Pim, overigens prima vent, en altijd goede ervaringen. Wat wel zo is: kleine voorraad en daardoor mogelijk lange levertijden ivm afhankelijkheid van leveranciers. Dit geldt voor vele (kleine) internetshops. Informeren naar voorraad, op de site of bellen is handig, en laat je niet afhankelijk zijn van leveranciers want dat is altijd te laat. Bij grotere webshops heb je dit probleem minder maar die kleinere hebben juist af en toe leuke aanbiedingen.
Juist doordat ze een kleine voorraad houden kunnen ze blijven bestaan en met de prijzen stunten. Dan kun je inderdaad soms iets langer moeten wachten op je bestelling. Ik heb hier ook goede ervaring mee. Handschoentjes gekocht, kreeg ik de verkeerde, waren ook nog duurder. Was geen probleem mocht ze houden voor de zelfde prijs of ruilen. Uiteindelijk gekozen om te ruilen, aangezien ik die andere speciaal uitgezocht had. Zelfs geregeld dat ik ze voor het weekend binnen had, aangezien ik een tocht zou rijden. (Dit speelde op donderdag).
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Plaats reactie