Wat zit er in jouw zadeltasje ?
-
- Forum-lid
2 binnenbandjes
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Topeak Aero Wedge pack micro: 2 biba's, tooltje, Parktool plakkers en twee bandenwippertjes, KMC missing link...
De rest gaat in mijn rugzakjes (geld, telefoon, sleutel, vreten)
De rest gaat in mijn rugzakjes (geld, telefoon, sleutel, vreten)
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
(Naast 1 of 2 bi banden, bandenlichters en klein schroevendraaiertje voor de derrie's igv kabelbreuk)...
een los ventielringmoer! Bij een lekke band toch o zo handig tijdens het oppompen het ventiel niet in de velg zien te verdwijnen, daarna weer weg ermee.
een los ventielringmoer! Bij een lekke band toch o zo handig tijdens het oppompen het ventiel niet in de velg zien te verdwijnen, daarna weer weg ermee.
- plantagenet
- Forum-lid
Trudie schreef:Psies!
Gisteren nog een ontzettend rammelende fiets gehad. Ik had geen idee wat het was en was bang dat mijn balhoofd ongelofelijk los zat of zoiets. Bij de koffiestop in Noordwijkerhout (Berg en Dal) merkt ik dat een boutje van mijn bidonhouder los zat. Dus met inbussleutel even vastgezet en de rammel was over.
Had dat laatst ook....was ff zoeken waar het gerammel vandaan kwam. Maar o zo lekker als je daarna weer kunt fietsen zonder bijgeluiden.
Voor mij: minipompje, imbussleutels (vlgs mij 4 en 6 mm) voor zadelpen en zadelbout (heb een keer een zadel gehad dat losschoot nadat ik over een flinke hobbel ging), bandjes (2x), plaksetje, mobieltje.....uhm, dat was het wel zo'n beetje. O ja, dit zou ik in een zadeltasje doen, heb er zelf geen één, ik draag al die dingen in mijn zakken op mijn rug
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Zadeltasje? Wablief?
En handig om lekker de lak op je mooie velgjes te verneuken....
Nee, ALS ik moet pompen druk ik met mijn duim even op de buitenband zodat je het ventiel in de pomp drukt, eenmaal aan het pompen geeft hij door de druk in de band die tegendruk wel weer!
kauw vot schreef:een los ventielringmoer! Bij een lekke band toch o zo handig tijdens het oppompen het ventiel niet in de velg zien te verdwijnen, daarna weer weg ermee.
En handig om lekker de lak op je mooie velgjes te verneuken....
Nee, ALS ik moet pompen druk ik met mijn duim even op de buitenband zodat je het ventiel in de pomp drukt, eenmaal aan het pompen geeft hij door de druk in de band die tegendruk wel weer!
mijn Flickr
Een biba is een binnenband??
Ik heb nu een ventiel adapter, mijn telefoon met gps, en fiets logboek app. Paar euro, huissleutel, zonne, of gewone bril. En zo'n minitool van 4 euro bij decathlon. Ik moet nog even kijken naar gaspatronen en die reserve binnenband is niet gek.. alleen geen idee waar ik die in dat hele kleine btwin tasje past. Deze was ook een paar euro bij decathlon.
Groet Niels
Ik heb nu een ventiel adapter, mijn telefoon met gps, en fiets logboek app. Paar euro, huissleutel, zonne, of gewone bril. En zo'n minitool van 4 euro bij decathlon. Ik moet nog even kijken naar gaspatronen en die reserve binnenband is niet gek.. alleen geen idee waar ik die in dat hele kleine btwin tasje past. Deze was ook een paar euro bij decathlon.
Groet Niels
Ipv een zadeltasje heb ik een etuitje waarin alles zit. Deze stop ik dan in mijn achterzakje zodat mijn ‘nieuwe’ zadelpen netjes blijft. Ander voordeel is dat mijn fiets ook lichter is
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
KasperM schreef:Heb die multitool eruit gehaald. Welke zadeltasjes gebruiken jullie trouwens ?
Ik heb een Lezyne M-Caddy.
Die dingen hebben een prachtige indeling en er past veel meer in dan dat ik erin heb.
Ik ben er zelfs zo tevrede over dat alle 3 m`n fietsen die erop hebben
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike