Carbon clinchers uit China vragen
-
- Forum-lid
En dan zeggen ze dat de jeugd niet meer kan rekenen en alles... 

Maak joe woar
- Lcsmet
- Forum-lid HC
In Nederland wel jaRuudRuud schreef:Nou dat valt reuze mee in Nederland... ...............Lcsmet schreef:............
In België is dit meer regel dan uitzondering.

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik wacht noodgedwongen af. Douane laat niets van zich horen ondanks belofte uiterlijk donderdag te hebben gereageert op mijn brief.
Pakket is nog steeds niet vrij gegeven en ligt nog bij douane, al 9 dagen. ........
Maandag ga ik PostNL weer lastig vallen en kijken wat zij in deze kunnen betekenen.
Pakket is nog steeds niet vrij gegeven en ligt nog bij douane, al 9 dagen. ........
Maandag ga ik PostNL weer lastig vallen en kijken wat zij in deze kunnen betekenen.
Even los van het percentage invoerrechten, wat is het verschil tussen 2x4x5 en tussen 2x5x4? De berekening klopt bij een all-in factuurbedrag perfect.Orlok schreef:Deze berekening klopt niet:
Je betaalt n.l. 4% over het factuurbedrag van € 400,00, dus € 16,00;
Daarna 21% btw over het totaalbedrag van € 416,00, dus € 87,36;
Vervolgens inklaringskosten € 17,50;
Maakt totaal te betalen, handjecontantje aan de postbode: € 104,86.
Heb je een factuur met los gespecificeerde verzendkosten dan zit er wel een klein verschil in, over de verzendkosten betaal je alleen btw en geen invoerrechten.
Maar los hiervan, ik ben erg blij met mijn helin Liu wieltjes

Net weer contact gehad met PostNL en ben een hoop wijzer geworden. Pakket is vrijgegeven en kan hem nu ook vinden via track en trace. Begon mij ook al zorgen te maken over de eventuele kosten, maar die zijn niet anders als die anderen hier ook hebben betaald. Moet 37,03 euro betalen aan postbode en volgens die mevrouw die ik net sprak zal maandag of dinsdag het pakket worden aangeboden bij mij!
Noorderkracht, de wielen staan hem erg goed!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zijn er hier ook mensen die een 38mm clincher hebben besteld bij Helin Liu?
Ik zie vooral plaatjes van 50mm of hoger.
Ik zie vooral plaatjes van 50mm of hoger.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Ah dat is mooi om te horen!RRon schreef:Net weer contact gehad met PostNL en ben een hoop wijzer geworden. Pakket is vrijgegeven en kan hem nu ook vinden via track en trace. Begon mij ook al zorgen te maken over de eventuele kosten, maar die zijn niet anders als die anderen hier ook hebben betaald. Moet 37,03 euro betalen aan postbode en volgens die mevrouw die ik net sprak zal maandag of dinsdag het pakket worden aangeboden bij mij!
Dankjewel!
- daniel1975
- Forum-lid HC
@sheep: hoe kom je aan 1750gr? Wijken ze zoveel af van de gewichten die ze opgeven?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!