wat is een goede fietsbroek bib
die assos neopro gaat nog wel kwa zeem maar die van de equipe gaat bij mij helemaal niet. Er zit bij de equipe meer ruimte tussen de kussen met als gevolg dat de stof tussen die kussens in m'n spleet verdwijnt. Dat gaat schuren kan ik je vertellen
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Ik heb castelli en Craft broeken, allemaal prima spul maar wil je echt iets goed hebben voor de lange afstand moet je RedWhite kopen.
Bij de eerste 2 keer aandoen denk je waar zit die luier, maar daarna geweldige pasvorm.
Bij de eerste 2 keer aandoen denk je waar zit die luier, maar daarna geweldige pasvorm.
-
- Forum-lid
+1 voor Red White.
Hier tevreden met een broek van La Passione. Voor mij een goede pasvorm, goed afgewerkt en gebruikte materialen zijn dik in orde. Prijs van €100 wordt ik gelukkig van voor deze kwaliteit.
Ik heb vorig jaar ook een Castelli Castelli Free Aero Race aangeschaft omdat men daar zo lovend over is. Dit is in elk geval geen broek waar ik enthousiast van wordt. Ik val blijkbaar tussen 2 maten in waardoor de broek mij niet lekker zit. De zeem zit er onvoldoende afgewerkt in genaaid. Precies op het punt in de lies is de naaimachine van Mevrouw Castelli enkele malen heen en weer gegaan waardoor er een oneffenheid ontstaat welke je daar niet wilt hebben.
Ik heb vorig jaar ook een Castelli Castelli Free Aero Race aangeschaft omdat men daar zo lovend over is. Dit is in elk geval geen broek waar ik enthousiast van wordt. Ik val blijkbaar tussen 2 maten in waardoor de broek mij niet lekker zit. De zeem zit er onvoldoende afgewerkt in genaaid. Precies op het punt in de lies is de naaimachine van Mevrouw Castelli enkele malen heen en weer gegaan waardoor er een oneffenheid ontstaat welke je daar niet wilt hebben.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid HC
Idee en prijs zien er goed uit! Jammer genoeg heb ik al een stuk of 5-6 broeken thuis liggen .Swedish Chef schreef:+1 voor Red White.
devriesman schreef:Als je op Castelli uitkomt, mijn mening; een broek kopen met Progetto-zeem en niet met Kiss-zeem. Met de eerste fiets ik zonder problemen 200 kilometer.
+1 voor Progetto zeem
die kiss3 zeem is echt veel minder fijn en sneller versleten.
wanneer je schorpioen kleding past (lichaamlijk/prijs)? is t best ok
ik heb zelf een endurance (kort) en sorpasso (lang)
Recentelijk heb ik me laten vertellen dat Etxeondo DE broek is die ik moet hebben als ik een nieuwe haal, maar voorlopig ben ik erg tevreden over mijn broek met hupzelen van RH+.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells