Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Rapha core bundel maat M, broek zit goed, shirt juiste lengte maar wat wijder dan ik gewend ben bij de mouwen. Die moet ik nog even iets in laten nemen. Ben 183cm en 71kg, eerste Rapha setje in mn kast
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Laatst gewijzigd door JayKay.1 op 27 apr 2017 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Een berg aan drank/eten bij SIS via hun MAYDAY sale op bundels (50% via deze kortingscode), samen met een maat. 125€ ipv 225€, kan al tellen..
De associatie van Gazelle met degelijk is een heel oude maar al heel wat jaren niet meer actueel....koos1978 schreef:Een degelijke Gazelle stadsfiets. Vanmiddag ophalen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Gister aan het eind van de rit in Cafe Pave (wielerbaan Roubaix) een paar souvenirs gekocht
Niet assortimentchrissiewizzie schreef:Het verbaast me niets.... of toch? Het verbaast me wel een klein beetje dat ze nog niet had
-
- Forum-lid
Voor een paar euro een uiterst effectief zichtbaar achterlicht. Ook overdag rijd ik vaak met een knipperende led. Auto's geven je hierdoor iets meer ruimte.
De voorlamp heeft een geweldige asset; een 110 dB(a) toeter, op meer dan 100 meter afstand hoorbaar, dus geen last meer van onoplettende weggebruikers.....ideaal..
De voorlamp heeft een geweldige asset; een 110 dB(a) toeter, op meer dan 100 meter afstand hoorbaar, dus geen last meer van onoplettende weggebruikers.....ideaal..
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
- Wolfhound32
- Forum-lid
Enige nadeel is dat je zelf ook doof wordt.
- Forum-lid
En is een knipperend licht niet officieel verboden?Wolfhound32 schreef:Enige nadeel is dat je zelf ook doof wordt.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Hoeveel lumen doet je achterlampje ?
Het mag officieel eigenlijk niet knipperen , maar ik zet mijn achterlicht (Bontrager 65 lumen) ook overdag altijd op knipperen. Er zijn gewoon te veel onoplettende automobilisten. Vandaag ook weer bijna aangereden door een lul die niet uitkeek toen hij vanuit een parkeervak de weg opdraaide , zo over het fietspad heen waar ik reed. Moest vol in de remmen en de stoep op uitwijken. vanaf nu zet ik overdag ook m'n 400 lumen koplampen op knipperen aan.
Het mag officieel eigenlijk niet knipperen , maar ik zet mijn achterlicht (Bontrager 65 lumen) ook overdag altijd op knipperen. Er zijn gewoon te veel onoplettende automobilisten. Vandaag ook weer bijna aangereden door een lul die niet uitkeek toen hij vanuit een parkeervak de weg opdraaide , zo over het fietspad heen waar ik reed. Moest vol in de remmen en de stoep op uitwijken. vanaf nu zet ik overdag ook m'n 400 lumen koplampen op knipperen aan.
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5