Polar V650
Ik ben sinds kort in het bezit van een v650 en tot nu toe zeer tevreden! echter is het me nu al twee keer gebeurt dat een rit niet upload naar polar flow en ook niet meer bij historie staat.... zou het kunnen aan het slechte internet hier op vakantie of heeft dit een andere reden?
ik ben ook erg tevreden met polar. alles connect met elkaar foutloos. geeft mijn voorgeprgrammeerde route mooi aan. soms als ik mijn zonnebril op heb en je rijdt in schaduw, dan zie je de display wat slecht. maar voor de rest doet hij het prima. ook de terug naar huis feature werkt prima. achteraf uploaden naar flow en daarna automatisch naar strava, werkt prima. al een paar updates gehad, die alles nog makkelijker maakt.
ben er erg tevreden over.
ben er erg tevreden over.
Hier ook zeer tevreden met de V650. Alles is instelbaar, enige wat helaas minder werkt is syncen met mijn telefoon (Sony Xperia Z5), heeft iets met bluetooth protocol te maken. Met ipad werkt het wel prima, net als aan de laptop.
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
- Viaductracer
- Forum-lid
Ik sta op het punt om een Polar V650 te kopen, maar ik twijfel alleen nog of ik ook meteen hartslagmeter er bij wil kopen.
Van de ene kant lijkt het me handig, van de andere kant kan ik weinig reviews vinden van de hartslagmeter van de Polar V650. Wat zijn jullie ervaringen met de Polar hartslagmeter?
Van de ene kant lijkt het me handig, van de andere kant kan ik weinig reviews vinden van de hartslagmeter van de Polar V650. Wat zijn jullie ervaringen met de Polar hartslagmeter?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is het enige waar ze feilloos is zijn; hartslagmeters.
Less is bore
- Viaductracer
- Forum-lid
Dank nog voor jullie reacties! Ik heb de Polar V650 gekocht, inclusief hartslagmeter.
Fan-tas-tisch! Het is wel even zoeken om uit te vogelen hoe je routes in je Polar V650 importeert via een Strava .gpx bestand, want op de Polar Flow website kun je (wat mij betreft) onmogelijk zelf een route maken.
Hartslagmeter werkt super en het computertje in het algemeen ook! Begin is even wennen aan de wanneer je welk knopje moet drukken om te pauzeren, een route te selecteren, etc. maar ik heb er nu drie ritten meegefietst en ik vind het helemaal geweldig.
Enige minpunt van de Polar V650: het navigatie-schermpje (mooi in kleur, dat wel) is niet altijd goed leesbaar, zeker als er veel zon staat.
Fan-tas-tisch! Het is wel even zoeken om uit te vogelen hoe je routes in je Polar V650 importeert via een Strava .gpx bestand, want op de Polar Flow website kun je (wat mij betreft) onmogelijk zelf een route maken.
Hartslagmeter werkt super en het computertje in het algemeen ook! Begin is even wennen aan de wanneer je welk knopje moet drukken om te pauzeren, een route te selecteren, etc. maar ik heb er nu drie ritten meegefietst en ik vind het helemaal geweldig.
Enige minpunt van de Polar V650: het navigatie-schermpje (mooi in kleur, dat wel) is niet altijd goed leesbaar, zeker als er veel zon staat.
- alliance_0
- Forum-lid
Routes op je apparaat krijgen was met een Wahoo uiterst simpel geweest middels wifi of blutooth (dus zelfs onderweg).Viaductracer schreef: ↑27 mei 2017 22:17
Ook de zichtbaarheid in felle zon was met een Wahoo veel beter geweest.
goede keusViaductracer schreef: ↑27 mei 2017 22:17 Dank nog voor jullie reacties! Ik heb de Polar V650 gekocht, inclusief hartslagmeter.
ik maak ook altijd route aan in strava; dan exporteren als gpx op computer en met flow importeren. Naast je naam rechts boven staat een sterretje, die aanklikken en dan kun je importeren. Syncen met je v650, klaar. lijkt veel werk, is het niet. heb er al vele leuke routes mee gevonden, die ik anders niet gedaan had.
succes.
- alliance_0
- Forum-lid
Bij Wahoo: route maken in Strava (bijv) en als Strava in de app is gekoppeld, app en Elemnt aanzetten en de route staat op je apparaat, hoef je helemaal niets extra's voor te doen. En dit zoals gezegd, kan ook gewoon onderweg als je aan het fietsen bent via bluetoothtabasco76 schreef: ↑28 mei 2017 11:59
goede keus
ik maak ook altijd route aan in strava; dan exporteren als gpx op computer en met flow importeren. Naast je naam rechts boven staat een sterretje, die aanklikken en dan kun je importeren. Syncen met je v650, klaar. lijkt veel werk, is het niet. heb er al vele leuke routes mee gevonden, die ik anders niet gedaan had.
succes.
Niet zo heel zinnig om dingen op te noemen die een andere fietscomputer anders/beter doet. Bovendien is het prijsverschil tussen de V650 en de Wahoo Element €130 euro (€170 vs €300), dus niet meer dan logisch dat er iets van verschil in zit. Prijs/kwaliteit is de Polar V650 gewoon één van de beste keuzes, en ook de reden dat ik er eentje heb gekocht begin dit jaar. Behalve een sync-probleem met mijn telefoon (wat aan bluetooth van mijn tel ligt), ben ik er 100% tevreden over.
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4