BRM 200 Merselo, Limburg Fietsparadijs, 6-5-2017
Tracks staan op de gps.
Weer wordt kei mooi.
In theorie ben ik aangemeld.
Fiets staat start klaar in de gang.
Heb er echt veel zin in. Misschien zonder been-arm-stukken rijden............
Het is voor mij 50 km naar start dus dat wordt mooi dagje op de fiets
Weer wordt kei mooi.
In theorie ben ik aangemeld.
Fiets staat start klaar in de gang.
Heb er echt veel zin in. Misschien zonder been-arm-stukken rijden............
Het is voor mij 50 km naar start dus dat wordt mooi dagje op de fiets
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Echt een mooie route. Vooral het weer was goed geregeld Ik heb heerlijk gefietst. Eerste stuk in lang-lang, maar na de eerste controle was het heerlijk in korte broek. Stuk langs het kanaal was mooi, beetje wind. Heel veel door de bossen, gelukkig was alles lekker droog, anders was er een alternatieve track. Maar vooral zon, zon, zon, maakte er een vakantiedagje van. Uiteindelijk 207 km op de teller.
Parijs-Brest-Parijs 2023
Monique heeft het perfect verwoordt.
Leuk weer.
Leuke route.
Leuke mensen.
Met Woon<>Fun verkeer kwam ik op 303 km.
Dus 303 km aan topdag.
Leuk weer.
Leuke route.
Leuke mensen.
Met Woon<>Fun verkeer kwam ik op 303 km.
Dus 303 km aan topdag.
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Helaas deze keer niet uit kunnen rijden.
Ongeveer 30 km. voor de finish onderuit gegaan en helaas niet meer verder kunnen rijden vanwege een afgebroken derailleur. Dankzij de vrouw van Jan gelukkig wel weer naar de start gebracht, echt super fijn!
Het ging verder erg lekker, zat in een leuk groepje, heerlijk zonnetje, stukken taart en weer een mooie route!
Misschien maar de 300 proberen te rijden als herkansing en als mijn fiets dan weer rollend is.
Ongeveer 30 km. voor de finish onderuit gegaan en helaas niet meer verder kunnen rijden vanwege een afgebroken derailleur. Dankzij de vrouw van Jan gelukkig wel weer naar de start gebracht, echt super fijn!
Het ging verder erg lekker, zat in een leuk groepje, heerlijk zonnetje, stukken taart en weer een mooie route!
Misschien maar de 300 proberen te rijden als herkansing en als mijn fiets dan weer rollend is.