Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Crank Brothers Egg Beater C pedalen incl schoenplaatjes (verkocht)
Dit is wel erg doorzichtig. Toen ik in no-time post na post zag verschijnen, wist ik al met zekerheid in welk subforum de 25e post zou verschijnen.
Geeft niets. Nu gewoon blijven posten. Hoor je hier later niets meer van.
[quote="Corniel"]Geeft niets. Nu gewoon blijven posten. Hoor je hier later niets meer van.[/quote]
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik snap niet waarom je bijkans uit je vel springt als er iemand reclame komt maken voor een tijdrit en dit met de mantel der liefde bedekt. Daarnaast is er ook nog de 1 maand-regel volgens mij.
Maar goed, daar ga ik helemaal niet over, dus in die zin moet ik me ook gewoon beheersen en hier niet op reageren. Kon het echter dit keer niet laten.
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik snap niet waarom je bijkans uit je vel springt als er iemand reclame komt maken voor een tijdrit en dit met de mantel der liefde bedekt. Daarnaast is er ook nog de 1 maand-regel volgens mij.
Maar goed, daar ga ik helemaal niet over, dus in die zin moet ik me ook gewoon beheersen en hier niet op reageren. Kon het echter dit keer niet laten.