bril tot 40 euro - beste prijs/kwaliteitverhouding?
-
- Forum-lid
Goeie tip, thanks, ik zal eens kijken. Voor die prijs kun je zeker niet tobben.
-
- Forum-lid
Lidl adverteert vandaag met fietsspullen, ook brillen. Zelf ben ik benieuwd naar de kwaliteit en pasvorm van de helm, deze kost 24 Euro.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Een BBB Navigator heb ik gehad en vond ik een erg fijne bril. Licht, goede pasvorm, goed afsluiting van de wind, en maar 35 Euro. De verwisselbare glazen bestonden uit 1 deel, waarbij het middenstukje na 5 jaar afbrak. Het had daar toch iets teveel te lijden gehad. Voor 35 Euro vind ik dat ik er veel plezier van heb gehad, maar zou nu een voorkeur hebben voor een bril met 2 afzonderlijke glazen.
Nu gebruik ik een bril van de Lidl van 5 Euro. Ik heb meerdere brillen van de Lidl liggen, maar de pasvorm is niet altijd goed. Ik vind dat er bij sommige modellen veel ruimte tussen gezicht en bril is, waardoor er veel wind langskomt. In de winterkou vind ik dat onprettig, in de zomer zijn de insecten dan lastiger. Ik zou dan ook zeggen dat je best kritisch naar de pasvorm bij de Lidl mag kijken.
Nu gebruik ik een bril van de Lidl van 5 Euro. Ik heb meerdere brillen van de Lidl liggen, maar de pasvorm is niet altijd goed. Ik vind dat er bij sommige modellen veel ruimte tussen gezicht en bril is, waardoor er veel wind langskomt. In de winterkou vind ik dat onprettig, in de zomer zijn de insecten dan lastiger. Ik zou dan ook zeggen dat je best kritisch naar de pasvorm bij de Lidl mag kijken.
-
- Forum-lid
Heb ik ook gebruikt, deze helm. Past me prima, is licht en "getest in de windtunnel". Misschien waren de resultaten wel dramatisch slecht, maar hij is wel getest!
Zonder dollen, dit is een prima helm. Heeft me behoed voor serieus letsel bij een ongeval vorig jaar. Helm kon in de kliko, maar mijn hoofd was nog heel.
Vrijdag bij Decathlon de cycling 700 race gekocht voor 30 euro. Ik wou altijd nog eens meekleurende glazen proberen en voor zo'n bedrag heb je weinig te verliezen dacht ik. Vandaag 100 km mee gefietst en het werkt heerlijk. De bril is niet de mooiste, maar ook niet lelijk en zit prima.