Wassen van fietsbroek
Nee, al zou dat misschien wel zo hygienisch zijn (gezien het feit dat je er niets onder aan hebt). Meestal na 2 of 3x fietsen.
Laatst in een regen bui gereden en mijn wielerbroek was in een korte was gewassen, dan word hij ook minder uit gespoeld, dus je raad het misschien al het duurde maar even had ik de schuimbellen aan men kont hangen, iedereen lachen natuurlijk, dus wil je dat voorkomen, goed uitspoelen.
spin schreef:Na elke rit natuurlijk, een onderbroek draag je toch ook niet meerdere keren. Bah.
Die kun je gerust 2 weken aanhouden. Goed voor je weerstand.
Ik ben bang dat er niets van de zeem overblijft als ik 'm meerdere keren per week ga wassen.
-
- Forum-lid
Als hij wit begint uit te slaan begin ik er aan te denken, iig niet na elke keer fietsen.
Dutchdelights schreef:Als hij wit begint uit te slaan begin ik er aan te denken, iig niet na elke keer fietsen.
Wit? Bedoel je niet bruin?
Bleek schreef:eelcoz schreef:Ik ben bang dat er niets van de zeem overblijft als ik 'm meerdere keren per week ga wassen.
Je hebt maar 1 broek?
2
In weken waarin ik dus 4 of soms 5 keer per week fiets, betekent dat 2 a 3x wassen per week per broek.