Nieuwe look forum
- Wolfhound32
- Forum-lid
Bij mij is het probleem met de iPad(2) ook verholpen. Dank daarvoor Erwin.
(Oeps... Ik wil je er een duimpje voor geven, maar de nieuws content aan de rechterzijde van het beeld valt over de emoticons. Als ik de iPad kantel naar "portret" i.p.v. "landscape" lukt het overigens wel. )
(Oeps... Ik wil je er een duimpje voor geven, maar de nieuws content aan de rechterzijde van het beeld valt over de emoticons. Als ik de iPad kantel naar "portret" i.p.v. "landscape" lukt het overigens wel. )
Hij doet het nu wel!Wolfhound32 schreef: ↑16 mei 2017 06:09Ook Safari op je iPad bedoel je? Erwin heeft mij een mailtje gestuurd dat hij daar vandaag naar gaat kijken.
Safari op de i-Mac werkt bij mij probleemloos.
Ik was al bang dat het aan mijn oude Safari versie lag (OSX Mountain Lion) maar nu doet ie het goed.
Bedankt voor het oplossen!
Met de mobiel moet ik wel steeds opnieuw inloggen als ik een bericht krijg via de email. Na inloggen kom ik niet meer op het daarvoor bestemde topic terecht.
Hopelijk komt hier verbetering in.
Hopelijk komt hier verbetering in.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik kan hier geen foto's rechtstreeks van mijn smartphone oploaden.
Heel erg lastig als je iets wil laten zien. Hoe zit het nu met mijn oude foto's op het verkooptopic zijn deze nu allemaal weg?
Heel erg lastig als je iets wil laten zien. Hoe zit het nu met mijn oude foto's op het verkooptopic zijn deze nu allemaal weg?
Ghost Nivolet 6LC
Mee eens, het leest niet echt fijn op zo'n volledig witte achtergrond. De berichten in een topic zijn weliswaar omkaderd met een lichtblauw randje, maar dat is nagenoeg niet te zien. Een zichtbaar randje zou het leescomfort vermoedelijk een stuk verhogen.
- alliance_0
- Forum-lid
Mooi, fris en modern, maar behoeft nog enige verbetering. Inderdaad allemaal een beetje wit, wat meer gebruik van meer ruimte tussen citaat en reactie zou fijn zijn, alsmede een omkadering van het citaat en niet alleen een blauw streepje ervoor, verder nauwelijks onderscheid tussen punt en komma. Verschillende andere punten zijn al opgenomen in het lijstje voor aanpassingen.
Volgens mij is de layout van gisteren op vandaag al aangepast. Om en om is de post achtergrond licht blauw en weer wit. Deze zal weer een witte achtergrond hebben.
Als ik zie hoe rap Edwin en team de veranderingen doorvoeren en bugs herstellen........chapeau (en dat mag ook wel eens gezegd worden).
Verder kun je het natuurlijk niet iedereen naar de zin maken.
Als ik zie hoe rap Edwin en team de veranderingen doorvoeren en bugs herstellen........chapeau (en dat mag ook wel eens gezegd worden).
Verder kun je het natuurlijk niet iedereen naar de zin maken.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Klopt het dat ik elke keer moet inloggen als ik naar het forum ga?