Giro 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Movistar was vandaag lekker met de krachten aan het smijten en heeft NUL opgeleverd.
SK kan volgens mij beter zijn Giro ambities laten varen en later nog een rit proberen te pakken. Of op TdF gaan focussen. Dit wordt niks meer.
Wat die kwebbelaar betreft: wees blij dat ie niet samen met mejuffrouw Been zit. Dan wordt het helemaal koers kijken met geluid uit.
SK kan volgens mij beter zijn Giro ambities laten varen en later nog een rit proberen te pakken. Of op TdF gaan focussen. Dit wordt niks meer.
Wat die kwebbelaar betreft: wees blij dat ie niet samen met mejuffrouw Been zit. Dan wordt het helemaal koers kijken met geluid uit.
Less is bore
-
- Forum-lid
De steile kant van de Mortirolo doen ze helemaal niet. Ze rijden die op aan de kant waar ze andere jaren vaak naar beneden gingen.daniel1975 schreef: ↑17 mei 2017 12:07 Zou voor TD wel gunstig zijn als het hard sneeuwt dinsdag en de Stelvio geschrapt wordt
Maar serieus: het is zijn geluk dat de Mortirolo in het begin van de etappe zit. Q zal nooit dan al solo op avontuur willen. Hopen dat Tom tot een flink stuk op de laatste beklimming kan volgen.
Ik zou nu voorspellen Q en TD op podium in Milaan, wie de 3e zal zijn durf ik niet te zeggen.
http://www.giroditalia.it/it/tappa/tappa-16-2017/
-
- Forum-lid
Ik niet want ik heb een hekel aan Nederlanders die (vaak nog zogenaamd) in Monaco wonen om zo weinig belasting in NL te betalen en dus nauwelijks een bijdrage leveren aan onze samenleving. Daarom hoop ik dat ook die Bolkema zo snel mogelijk gelost wordt.
-
- Forum-lid
Nou, heb het via de liveblog van de NOS gevolgd vanmiddag, maar zoals Daniël1975 hierboven al aangeeft ( Hoe citeer ik nu trouwens?) komt het op mij ook over alsof Quintana zijn ploeg aan het oproken was vandaag. Dit kunnen ze zo toch geen 1,5 week volhouden?
Daarbij heb ik het idee dat Sunweb op meer steun kan rekenen in/van het peloton dan Movistar. Ook maar betrekkelijk natuurlijk, maar toch.
Daarbij heb ik het idee dat Sunweb op meer steun kan rekenen in/van het peloton dan Movistar. Ook maar betrekkelijk natuurlijk, maar toch.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Citeren? De drie puntjes in de rechter bovenhoek aanklikken.
-
- Forum-lid
Thnx.
Overigens, Nibali nog niet in vorm, let op hem in de laatste week. Gebruikt een grote ronde wel vaker om in topvorm te komen om zo op het laatst nog toe te kunnen slaan.
Overigens, Nibali nog niet in vorm, let op hem in de laatste week. Gebruikt een grote ronde wel vaker om in topvorm te komen om zo op het laatst nog toe te kunnen slaan.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Dat vandaag Sunweb steun kreeg was omdat Mollema en Nibali hun positie verdedigden tegen Amador.uninvitedguest schreef: ↑17 mei 2017 20:36
Kan op een andere dag zomaar weer hel anders zijn...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Natuurlijk telt het belastingvoordeel mee, maar hoe kan je van Nederlandse klimmers verwachten dat ze in Nederland blijven wonen en trainen en toch goede resultaten behalen? Nu zul je ongetwijfeld naar Dumoulin wijzen, maar die heeft de eerste stap om buiten Nederland te wonen inmiddels ook gemaakt, zal niet lang duren voor hij miss ook dichter tegen de bergen gaat wonen.Quarantanove schreef: ↑17 mei 2017 19:55Ik niet want ik heb een hekel aan Nederlanders die (vaak nog zogenaamd) in Monaco wonen om zo weinig belasting in NL te betalen en dus nauwelijks een bijdrage leveren aan onze samenleving. Daarom hoop ik dat ook die Bolkema zo snel mogelijk gelost wordt.
Ze hebben nu wel Amador in stelling gebracht. Sunweb moet nu twee man van Movistar in de gaten gaan houden. Die gaat in ieder geval nog een paar keer proberen mee te zitten.uninvitedguest schreef: ↑17 mei 2017 20:36 Nou, heb het via de liveblog van de NOS gevolgd vanmiddag, maar zoals Daniël1975 hierboven al aangeeft ( Hoe citeer ik nu trouwens?) komt het op mij ook over alsof Quintana zijn ploeg aan het oproken was vandaag. Dit kunnen ze zo toch geen 1,5 week volhouden?
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is misschien juist wel de redding voor Sunweb; Amador is een bedreiging voor meerdere ploegen. Ze zullen eerder Amador terug willen halen dan Q omdat ze Q toch al vooraf op het podium hadden ingeschat.
Less is bore
Net als Philippe Gilbert, bedoel je?Quarantanove schreef: ↑17 mei 2017 19:55 Ik niet want ik heb een hekel aan Nederlanders die (vaak nog zogenaamd) in Monaco wonen om zo weinig belasting in NL te betalen en dus nauwelijks een bijdrage leveren aan onze samenleving.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)