Les Trois Ballons 10 juni 2017
Ja hoor, da's geen enkel probleem.
-
- Forum-lid
Weet nog iemand de grootte van de startboxen? Was het een wedstrijdbox, box 2 tot aan startnr 500 en daarna een box3 met alle anderen?
Thanks.
Thanks.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Slechts 2 startboxen.
1: Wedstrijdrijders en prominenten (+/- 500)
2: de rest
1: Wedstrijdrijders en prominenten (+/- 500)
2: de rest
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
-
- Forum-lid
Vorig jaar was het 1e stuk (tot waar het al wat begon te stegen) redelijk gezapig, +- 36/u gemiddeld op de eerste 18,7 km, daarna ging het omhoog. In groep is dat goed te doen.
Bekijk hier de Strava rit van de latere winnaar van vorig jaar.
https://www.strava.com/activities/606739777/analysis
Bekijk hier de Strava rit van de latere winnaar van vorig jaar.
https://www.strava.com/activities/606739777/analysis
startboxen is een heel groot woord
laatste paar keer dat ik deze reed, werd je op kleur (afstand) gegroepeerd en werd dat ook op die wijze "gestart"
Dus eerst volledige afstand, dan de daarop volgende en vervolgens de laatste groep.
De volledige afstand stond buiten het park bij de muur, de andere binnen de muren volgens mij.
Maar mij lijkt dat het laatste waar je je druk om moet maken, bij eerste klim ligt alles uit elkaar en tot ongeveer km 35 is het druk
Allard
Eerste stuk idd gemiddeld 36kmu oid, ook vooraan het tweede vak. Maar wel met snelheid 40+ en best 'onrustig': Niet iedereen wil direct op kop rijden en dat geeft een beetje gekke dynamiek als er wat gaatjes vallen. Maar prima te doen en de wegen lenen zich er voldoende voor.
Is het parcours afgesloten voor niet-deelnemers ? Vanwege mijn herstellende hernia durf ik nog niet de medio-fondo te doen, maar ik vind het wel leuk om mijn groepsgenoten op te vangen op de Planche des Bellefilles, wat ongeveer 30 km fietsen van ons verblijf is
Gewoon doen Bever! Zullen je matties tof vinden!