Minder drinken....Naambezet schreef:Ik vind m'n kiss broeken juist fijner dan de koerspak met prosecco zeem. M'n ballen zitten nooit goed bij de prosecco.
wat is een goede fietsbroek bib
-
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Redwhite valt voor mij normaal uit. Heb een maat L, net als van mijn assos en dat zit prima.
Ik ben op zoek naar een opvolger van mn castelli free aero met x2 zeem.
Bij lange afstanden 150 + krijg ook toch wat last van mn bibs.Twijfel nu tussen Rapha pro team of een Assos.
Wie kan mij het verschil van de broeken van Assos uitleggen wat 360 euro voor de duurste vindt ik wel erg prijzig.
Bij lange afstanden 150 + krijg ook toch wat last van mn bibs.Twijfel nu tussen Rapha pro team of een Assos.
Wie kan mij het verschil van de broeken van Assos uitleggen wat 360 euro voor de duurste vindt ik wel erg prijzig.
Specialized Diverge Axs
Ik heb pas een Assos T.worksTeam S7 gekocht en deze voelt nog goed bij zulke afstanden.feddesman schreef:Ik ben op zoek naar een opvolger van mn castelli free aero met x2 zeem.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Ik denk er over om een Redwhite te bestellen nu zie ik dat er alleen nog een Maatje L beschikbaar is op de website. Ik rijd waarschijnlijk de grensland klassieker 200K. Een comfortabel koersbroekje is dan wel lekker.
ik ben 1.80 bij 80kg geen buikje iemand ervaring met de maatvoering van Redwhite?
ik ben 1.80 bij 80kg geen buikje iemand ervaring met de maatvoering van Redwhite?
-
- Forum-lid
Ben 1,83 76 kg en heb een L, die past goed, een L zou niet verkeerd hoeven zijn.
Mail anders even. Ik kreegvlot reactie en ben goed geadviseerd over de maat.
Mail anders even. Ik kreegvlot reactie en ben goed geadviseerd over de maat.