Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Ik heb de Prizm Road erbij besteld. Zo te zien krijg ik hem dinsdag binnen, mooi nog voor hemelvaartsdag en mijn week vakantie. Helaas heb ik hem niet voor morgen al in huis.
-
- Forum-lid
Ik hoop dat ik vooral wat scherper zie. Ik mis dat in de clear lens. Soms zijn oppervlakten te weinig contrastvol waardoor ik soms dingen te laat op merk.
Na wat filmpjes en info te hebben gekregen over Prizm ben ik erg benieuwd. Misschien is de Trail lens ook nog wel geschikt voor op mijn crosser, maar is nu nog niet aan de orde.
Na wat filmpjes en info te hebben gekregen over Prizm ben ik erg benieuwd. Misschien is de Trail lens ook nog wel geschikt voor op mijn crosser, maar is nu nog niet aan de orde.
-
- Forum-lid
Alleen de clear lens is niet handig in de zon en is niet contrast verhogend
-
- Forum-lid
Is idd niet polariserend.
Ik zag ook al dat hij bij Futurumshop goedkoper was, maar ook uitverkocht, gelukkig hoef ik niet meer dan 2 weken te wachten. Ik heb hem bij Mantel besteld.
Ik zag ook al dat hij bij Futurumshop goedkoper was, maar ook uitverkocht, gelukkig hoef ik niet meer dan 2 weken te wachten. Ik heb hem bij Mantel besteld.
-
- Forum-lid
Is de EVZero even breed als een Radar Pitch? Er staat telkens als maat XXL bij de breedte van een EVZero.
Ben zelf heel erg te spreken over de Photochromic lens op een Jawbreaker en Racing Jacket. Vindt deze echt super voor alle weerstomstandigheden in verhouding tot de Prizm Road en Trail. Mijn favoriete lens van allen tot dusver!
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
-
- Forum-lid
Het nadeel van de Phochromic lens is dat hij voor de avond ongeschikt is, er even over doet om bij te kleuren en minder contrast geeft als de PRIZM lens. Ik heb daar ook naar zitten kijken, maar vind hem wat minder geschikt.