Hi,
Ik ben nieuw op dit forum. Net als zovelen hou ik van een flinke tocht, alleen heb ik geen zin/tijd om bij een club aan te sluiten. Zijn er mensen in Maastricht of in de omgeving op dit forum die interesse hebben?
Gemiddeld zo tussen de 30/31 tochten van 60/80 km.
Interesse? Let me know!
Trainingspartner(s) gezocht Maastricht & omgeving
Jazeker wel! Alleen is je gemiddelde me wat aan de hoge kant. Met al die prachtige heuvels en vals plat doe ik meestal 24-25-26-27 gemiddeld We kunnen een keer proefdraaien....aanstaande donderdag de Klimclassic?
-
- Forum-lid HC
Gebruik de zoekfunctie eens, dit is al vaker gevraagd en beantwoord.
er zijn heel veel groepen/tourclubs etc wat in de omgeving van Maastricht heel regelmatig ritjes maken maar de meesten rijden wel een stuk verder. Als je er niet uitkomt dan ga je op de oude Molenweg, De Sluis bij Borgharen, Bemelerweg of op Mergelweg (richting Kanne) staan en pick je aan bij de eerste de beste groep welke je interessant vind. Dan heb je al een heel groot gedeelte van de beginwegen van de routes te pakken welke veel van die groepen gebruiken om zich in en door Maastricht te verplaatsen.
er zijn heel veel groepen/tourclubs etc wat in de omgeving van Maastricht heel regelmatig ritjes maken maar de meesten rijden wel een stuk verder. Als je er niet uitkomt dan ga je op de oude Molenweg, De Sluis bij Borgharen, Bemelerweg of op Mergelweg (richting Kanne) staan en pick je aan bij de eerste de beste groep welke je interessant vind. Dan heb je al een heel groot gedeelte van de beginwegen van de routes te pakken welke veel van die groepen gebruiken om zich in en door Maastricht te verplaatsen.
Klopt, ik rij meestal vanuit Maastricht maar gewoonlijk langzamer en langer. regelmatig zakt er een hele kluit lange afstandsfietsers naar Maastricht af voor brevetten. Maar of je die afstand met 25 gemiddeld aflegt, dat is de vraag.
Kijk eens op http://www.wtc046.nl/
Een leuke groep waarbij er geen verplichtingen. Samen uit samen thuis.
Een leuke groep waarbij er geen verplichtingen. Samen uit samen thuis.
@csteenbe woont in Maastricht, evenals @DaPoker.
Volgens mij woont @ericpeters ook in Limbabwe, evenals @Roger68.
Tot slot @peter1981, die woont (als ik het goed heb) in Heerlen.
Volgens mij woont @ericpeters ook in Limbabwe, evenals @Roger68.
Tot slot @peter1981, die woont (als ik het goed heb) in Heerlen.