Giro 2017
-
- Forum-lid
Als hij de Giro uiteindelijk niet mocht winnen dan heeft hierdoor al misschien net zoveel publiciteit gescoord (en daar is het op de eerste plaats om te doen in het profwielrennen) dan Girowinst zonder dit voorval.Fietsen?altijd schreef: ↑23 mei 2017 22:04 Voor 10 miljoen mensen je broek naar beneden trekken en 2 minuten verliezen en nog zo'n klasse tonen.
-
- Forum-lid
Tja misschien wel qua publiciteit maar ik denk dat hij persoonlijk daar niet te blij mee is.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Hij zal er zeker nu niet blij mee zijn maar als hij over pak weg een decennium zijn banksaldo bekijkt zal dat wel anders zijn.Fietsen?altijd schreef: ↑24 mei 2017 14:04 Tja misschien wel qua publiciteit maar ik denk dat hij persoonlijk daar niet te blij mee is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
JIj begrijpt echt niks van topsport...... Misschien voor een veldrijder die alle moeite moet doen om beleg op zijn brood te verdienen, maar voor iemand in de situatie als TD nu is Giro winst het enige wat telt.
Zo werk het bij een echte topsporter. Reken maar dat bijv Sven Kramer op zijn 85e in het bejaardentehuis nog steeds de schijt er over in heeft als ie straks de 10KM niet wint op de OS, ondanks dat de schaapjes al lang op het droge zijn.
Zo werk het bij een echte topsporter. Reken maar dat bijv Sven Kramer op zijn 85e in het bejaardentehuis nog steeds de schijt er over in heeft als ie straks de 10KM niet wint op de OS, ondanks dat de schaapjes al lang op het droge zijn.
Less is bore
Ik denk dat dit schijt incident hem geen extra geld oplevert. Daar staat vast geen bonus op, een giro winst aan de andere kant wel. Resultaten zijn toch echt belangrijker, bij een Giro winst zit hij voor jaren goed wat betreft contract. Maar een renner van het niveau Dumoulin boert financieel sowieso prima volgens mij.Quarantanove schreef: ↑24 mei 2017 14:19Hij zal er zeker nu niet blij mee zijn maar als hij over pak weg een decennium zijn banksaldo bekijkt zal dat wel anders zijn.Fietsen?altijd schreef: ↑24 mei 2017 14:04 Tja misschien wel qua publiciteit maar ik denk dat hij persoonlijk daar niet te blij mee is.
-
- Forum-lid
Quarantanove schreef: ↑24 mei 2017 14:19Hij zal er zeker nu niet blij mee zijn maar als hij over pak weg een decennium zijn banksaldo bekijkt zal dat wel anders zijn.Fietsen?altijd schreef: ↑24 mei 2017 14:04 Tja misschien wel qua publiciteit maar ik denk dat hij persoonlijk daar niet te blij mee is.
Denk niet dat dit hem extra verdient of extra sponsor contracten oplevert.
Maak joe woar
Je snapt er echt geen ene drol van om even in de juiste beeldspraak te blijven. Ik heb een redelijk banksaldo maar zou het zo inruilen voor 1 overwinning in Parijs-Roubaix.Quarantanove schreef: ↑24 mei 2017 14:19 Hij zal er zeker nu niet blij mee zijn maar als hij over pak weg een decennium zijn banksaldo bekijkt zal dat wel anders zijn.
Een paar ton is zo verdampt als je het bejaardentehuis ingaat (ik maak het helaas van te dichtbij mee hoe je je zuur verdiende geld op moet maken) maar de anekdote van een mooie sportprestatie kan je dagelijks van genieten.
Hoewel ik vind dat Tom het creatiever had kunnen oplossen baalt hij als een stekker en denk ik dat hij ZIJN hele banksaldo er voor heeft als hij niet had hoeven stoppen vanwege de darmen die even niet meewerkte.
Tom mag van mij best een beetje harder zijn (niet stoppen als de concurrentie op de grond ligt, in je broek poepen, kut zeggen op TV) maar het is een op en top sportman die vooral wil winnen. Winnen! Als die jongen nul euro op z'n rekening heeft staan als hij stopt met koersen komt hij er toch wel.
Nou ik schuif de TV maar eens aan. Zelf slechte ervaring met de Tonale. Niet moeten poepen maar in de kant staan braken omdat ik iets te fanatiek omhoog vloog. Afdaling daarna is trouwens geweldig! De laatste 40 km zijn dan weer enorm zeurderig. Ik vind het een klotenstuk en ik denk als de wind daar een beetje verkeerd staat het een rare finale kan worden.
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 24 mei 2017 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Anders was Kenny van Hummel binnen geweest.
Overigens:
Vergelijking van de afdaling van gisteren.
bron: Velon CC
Overigens:
Vergelijking van de afdaling van gisteren.
bron: Velon CC
-
- Forum-lid
Tja Nibali daalt al een paar jaar niet zo hard meer.
Edit: Laat ik maar zeggen: Minder hard. Dumoulin is ook geen pannenkoek en als je hem ziet sturen op de tt-fiets
Edit: Laat ik maar zeggen: Minder hard. Dumoulin is ook geen pannenkoek en als je hem ziet sturen op de tt-fiets
Maak joe woar
Wat een absolute onzin! denk je dat een topper als Dumoulin over laten we aannemen 10 jaar zijn bankrekening niet gevuld heeft?Quarantanove schreef: ↑24 mei 2017 14:19Hij zal er zeker nu niet blij mee zijn maar als hij over pak weg een decennium zijn banksaldo bekijkt zal dat wel anders zijn.Fietsen?altijd schreef: ↑24 mei 2017 14:04 Tja misschien wel qua publiciteit maar ik denk dat hij persoonlijk daar niet te blij mee is.
Denk je dat Beloki blij is met zijn beenbreuk die al 1000en keren uitgezonden is (waarbij Armstrong hem door het veld in te sturen ontweek) Hij heeft door die breuk zijn bankrekening niet kunnen vullen.
Topsport gaat om prijzenwinnen, bij prijzen winnen hoort een gevulde bankrekening ( in de wielersport althans)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan iemand Van Bellebabbel vertellen dat hij "spot de belg" al lang gewonnen heeft en dus mag stoppen?
Less is bore