Giro 2017
Zou Tom dankzij deze uitslag er wat knechten bij hebben? Kans is groot dat Pinot met de TT op het podium mikt en daardoor Reichenbach eerder op kop zal zetten.
Zeer mooie rit en super gereden van Tom, ik kneep hem wel even toen Quintana ging, daarna Nibali en hij bleef zitten.
Zeer mooie rit en super gereden van Tom, ik kneep hem wel even toen Quintana ging, daarna Nibali en hij bleef zitten.
Dat dan toch vooral door de schitterende omgeving. Heb hier inmiddels zeker 150 dagen doorgebracht en feest der herkenning. Beetje kijken waar ik allemaal gefietst, geskied, gewandeld en gegeten heb. M'n favoriete hotel in beeld.
Want met uitzondering van 3 kilometers in de laatste klim was het toch het aangluren niet waard. Gelukkig moest ik ook nog wat leren anders had ik spijt dat ik binnen heb gezeten. Als neutrale wielerfan niet echt een gave etappe. Leek mij teveel op een doorsnee Tour-etappe.
+1 Kan je niks van zeggen maar chauvinisme is niet iets wat mij naar de TV drijft
-
- Forum-lid HC
Tom krijgt de roze trui vandaag van "mister Italia" geloof ik, dan kan het toch echt niet meer kapot
Feest der herkenning maakt het inderdaad een stuk leuker. Ben zelf nog maar 1 keer in de regio geweest en ga aankomende zomer weer. Vind dat gehele Giro al leuk, het is jammer dat ze de Grappa vanaf een andere kant doen (evenals Blockhaus), maar toch leuk om al die plekken te herkennen. Heb gelijk mijn fietsgroepje beetje laten zien wat ze te wachten staat.
-
- Forum-lid
Ben er 2 keer geweest maar dat is al weer meer dan een decennium terug. Dat déjà-vu aspect is ook voor mij de belangrijkste reden om te kijken. (Daarom heb ik "omgekeerd" nog geen minuut gekeken naar bijv. de Ronde van Calefornie).
Belangrijk daarbij is wel dat het ter plekke mooi weer is. (Zoals al eerder gemeld gaat deze Giro op een unieke mooi weer Giro eindigen)
Immers bij slecht weer valt dat "feest van herkenning" met zijn mooie landschappen grotendeels weg. Voor mij een argument dat wielerwedstrijden bij slecht weer best mogen worden afgelast. Ben het met Gastheerg eens dat deze etappe qua wieleramusement zoals vaak het aankijken niet waard was.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Respect voor SK trouwens. Is met een heel goede slotweek bezig!
En wanneer hadden we voor het laatst 3 Nederlanders in de top 10 van een grote ronde?
En wanneer hadden we voor het laatst 3 Nederlanders in de top 10 van een grote ronde?
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Geen idee maar ik denk dat het voor ons Belgen nog langer geleden is.daniel1975 schreef: ↑25 mei 2017 19:38 Respect voor SK trouwens. Is met een heel goede slotweek bezig!
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
das lekker fietsen als je zo,n tijdrit in de benen hebt. Dat scheelt een hoop spanning
Ik denk dat froome toch ook zit te kijken en denkt dat gaat volgend jaar lastig worden.
Ik denk dat froome toch ook zit te kijken en denkt dat gaat volgend jaar lastig worden.
-
- Forum-lid
Ben benieuwd de komende dagen.
Heb het idee dat NQ en VN individueel TD niet aankunnen. Daarom werken ze samen de komende dagen? TD door de twee ploegen laten slopen en dan het samen uitvechten??
De ploeg van Tom is klaar heb ik het idee, daar gaat hij niet veel steun meer van krijgen ben ik bang.
Als ik de reactie van VN net zie op TD zijn uitspraken, heb ik het idee dat hij alles op alles gaat zetten om TD op zijn nummer te zetten. Ik hoop dat TD ook een compagnon kan vinden, de andere Nederlanders of Pinot wellicht.
Heb het idee dat NQ en VN individueel TD niet aankunnen. Daarom werken ze samen de komende dagen? TD door de twee ploegen laten slopen en dan het samen uitvechten??
De ploeg van Tom is klaar heb ik het idee, daar gaat hij niet veel steun meer van krijgen ben ik bang.
Als ik de reactie van VN net zie op TD zijn uitspraken, heb ik het idee dat hij alles op alles gaat zetten om TD op zijn nummer te zetten. Ik hoop dat TD ook een compagnon kan vinden, de andere Nederlanders of Pinot wellicht.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.