Giro 2017
- chassepatate
- Forum-lid
Nibali blijft altijd een naaier.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je hebt gelijk.
Het wielrennen is misschien nog niet totaal verloren
Alhoewel een drinkbus naar een collega gooien.
Toch hoop ik dat Dumoulin morgen wel gewoon wakker is van bij het begin van de rit.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het ergste is nog wel dat we met de vinger naar anderen wezen terwijl het Tom's eigen team was die de breuk forceerde: https://u.nya.is/djrsgn.mp4
Wat dit incident betreft mis je wel Sporza, die hebben overal lijntjes lopen waardoor ze binnen no time het echte verhaal hebben. De lijntjes van Eurosport blijken nog niet vlekkeloos.
Ze moeten bij Eurosport iemand hebben die Twitter in de gaten houdt.
Oh wacht...
Oh wacht...
- daniel1975
- Forum-lid HC
de finale werd op een heel amateuristische wijze in beeld gebracht zeg. De wedstrijdfases waar het om ging ( strijd quintana, nibali en dumoulin, pinot die weggereden was) kregen we gewoon niet te zien.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Kruijswijk verlaat de Giro met maagproblemen.
Zonde ook al herinnert niemand zich een top10, het zouden wel mooie UCI punten zijn geweest. Nu is het een kleurloze Giro geworden zonder enig resultaat voor LottoNL. Of van Emden moet mij verrassen door morgen de tijdrit te winnen.
Zonde ook al herinnert niemand zich een top10, het zouden wel mooie UCI punten zijn geweest. Nu is het een kleurloze Giro geworden zonder enig resultaat voor LottoNL. Of van Emden moet mij verrassen door morgen de tijdrit te winnen.
Twee namen hoor ik toch eigenlijk te weinig:
Pinot: eigenlijk zou hij wel een terechte winnaar zijn van deze Giro. Zeker als hij morgen een beetje knappe tijdrit rijdt.
Gaviria: prachtig dat deze jonge knaap ondanks dat er voor hem in de laatste week niks meer was te halen de paarse trui (de oude wollen paarse trui vind ik een van de mooiste truien ooit) zo serieus neemt dat hij waarschijnlijk de Giro gaat uitrijden
Voor beide een dikke duim op!
Pinot: eigenlijk zou hij wel een terechte winnaar zijn van deze Giro. Zeker als hij morgen een beetje knappe tijdrit rijdt.
Gaviria: prachtig dat deze jonge knaap ondanks dat er voor hem in de laatste week niks meer was te halen de paarse trui (de oude wollen paarse trui vind ik een van de mooiste truien ooit) zo serieus neemt dat hij waarschijnlijk de Giro gaat uitrijden
Voor beide een dikke duim op!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eens!! (Maar ik zou een 2e plek voor Pinot achter TD nig mooier vinden )
En Rolland niet te vergeten. Al jaren onvermoeibaar op jacht naar etappezeges. Ook deze Giro weer en eindelijk weer eens raak!
En Rolland niet te vergeten. Al jaren onvermoeibaar op jacht naar etappezeges. Ook deze Giro weer en eindelijk weer eens raak!
Less is bore
Ik vind dat Landa het ook prima doet. Natuurlijk hoort het bij een renner van zijn statuur, maar bijna elke dag in de derde week in de aanval, de bergtrui, twee keer lullig tweede en gisteren dan toch de etappe. Dan weet je op de juiste manier de knop om te zetten na zo'n tegenslag vroeg in de koers.
- chassepatate
- Forum-lid
Het is inderdaad wel erg knap hoe Pinot het nu doet. Hij is al een paar keer goed de grond in geboord door de Franse media.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe Bardet het straks in de TDF gaat doen. Leuke renner en ploeg.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe Bardet het straks in de TDF gaat doen. Leuke renner en ploeg.