Carbon clinchers uit China vragen
Met alleen een body was ik niet klaar geweest schat ik in. En nieuwe naaf was mogelijk, maar wel vrij duur om die erin te laten spaken. Om geen verschil te krijgen in spaken had ik dan de voorkant ook moeten doen. Dan is de financiële stap naar een nieuwe set ineens niet groot meer.
Als ik zelf had kunnen bouwen had ik wel eea vervangen.
Als ik zelf had kunnen bouwen had ik wel eea vervangen.
Mooie set, RobiOne.
Ik heb vandaag een setje 38mm tube wielen besteld.
38mm hoog, 23mm breed, 24/24 spaken, Novatec naven, disc uitvoering voor steekassen.
Iemand enig idee wat het gewicht zal zijn?
Ik heb vandaag een setje 38mm tube wielen besteld.
38mm hoog, 23mm breed, 24/24 spaken, Novatec naven, disc uitvoering voor steekassen.
Iemand enig idee wat het gewicht zal zijn?
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Dag allemaal ik heb een vraag. Ik heb al een tijdje mn wielen binnen en pas zojuist allemaal gemonteerd, ziet er fantastisch uit, wiel past mooi er tussen met wat ruimte.. althans heb ik 1 probleem: De remmen zitten haast vast tegen de remblokken en de wielen kunnen hierdoor erg moeizaam roteren. Hoe is dit op te lossen? Zijn die remmen nog een beetje af te stellen bv door wat uit te rekken of moet ik een stuk vd de remblokken wegsnijden?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zeker niet aan je blokken vijlen of iets dergelijks.
Welke remmen heb je?
Je kabel een beetje ontspannen?
De veer van je rem een beetje losser zetten?
Welke remmen heb je?
Je kabel een beetje ontspannen?
De veer van je rem een beetje losser zetten?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Welke velgbreedte bij 25 mm banden?
Sorry, maar om nu 176 pagina's door te spitten, dus een vraag die waarschijnlijk al meer gesteld is.
Welke velgbreedte moet ik kiezen om met 25 mm banden te rijden? Ja ik weet dat de chinezen nauwelijks aangeven wat de interne breedte is, maar ik neem aan dat er een relaties is met de externe breedte.
Sorry, maar om nu 176 pagina's door te spitten, dus een vraag die waarschijnlijk al meer gesteld is.
Welke velgbreedte moet ik kiezen om met 25 mm banden te rijden? Ja ik weet dat de chinezen nauwelijks aangeven wat de interne breedte is, maar ik neem aan dat er een relaties is met de externe breedte.
prj
Minimaal 17C en beter nog 19C.prjz schreef: ↑01 jun 2017 21:05 Welke velgbreedte bij 25 mm banden?
Voor carbon zal dat neerkomen op minimaal 25 mm uitwendig.
Van de bovenstaande plaatjes is de bovenste beter geschikt voor 23 mm en de onderste kan ook 25 mm aan (voor aerodynamica beter 23 )
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
hsnrsy schreef: ↑01 jun 2017 19:46 Dag allemaal ik heb een vraag. Ik heb al een tijdje mn wielen binnen en pas zojuist allemaal gemonteerd, ziet er fantastisch uit, wiel past mooi er tussen met wat ruimte.. althans heb ik 1 probleem: De remmen zitten haast vast tegen de remblokken en de wielen kunnen hierdoor erg moeizaam roteren. Hoe is dit op te lossen? Zijn die remmen nog een beetje af te stellen bv door wat uit te rekken of moet ik een stuk vd de remblokken wegsnijden?
Trollalert
Herhaal dit niet onnodig