Te vroeg gejuicht. Moet toch iedere keer weer zelf inloggen. Maar ach, er zijn ergere problemen in de wereld.Swedish Chef schreef: ↑03 jun 2017 21:11 Voor wat betreft het steeds opnieuw moeten inloggen: Ik heb mijn oude bladwijzers weggegooid en nieuwe gemaakt vanaf een pagina waar ik volledig was ingelogd. Dat lijkt het dat probleem op te lossen, nu dus wel meteen ingelogd op het forum terecht komen.
Nieuwe look forum
-
- Forum-lid
- Sweety2008
- Forum-lid
Iedere keer opnieuw inloggen. Baaaaah Leute das nervt! !!!!!!!!!
Ghost Nivolet 6LC
Ik vind "nieuwe topics" niet goed gekozen, dit kan beter zijn "nieuwe berichten", overigens als je op "nieuwe topics" klikt dan zie je wel staan "nieuwe berichten"
Ook als ik de iPad in landscape gebruik, wat ik dus ook doe ivm een toetsenbord, heb ik als ik verder naar beneden scroll een lege witte ruimte aan de rechterkant, beetje zonde van de ruimte.
Verders ben ik wel aardig gewend aan de nieuwe opzet
Ook als ik de iPad in landscape gebruik, wat ik dus ook doe ivm een toetsenbord, heb ik als ik verder naar beneden scroll een lege witte ruimte aan de rechterkant, beetje zonde van de ruimte.
Verders ben ik wel aardig gewend aan de nieuwe opzet
-
- Forum-lid HC
Nice, het logo verdwijnt nu prominent uit beeld wanneer je naar beneden scrollt.
Mijn main issue blijft nog steeds het telkens opnieuw inloggen.
Mijn main issue blijft nog steeds het telkens opnieuw inloggen.
-
- Forum-lid
Hoe verlies je bezoekers:
*Tapatalk werkt niet.
*Telkens opnieuw inloggen
*Snelkoppeling naar active topics werkt niet.
Kom over een paar maanden maar weer eens kijken
*Tapatalk werkt niet.
Als je al zo snel over je toeren raakt, dan is het misschien wel beter dat je weer even niet komt kijken. Je was toch al niet zo fanatiek hier.worstkaaspasta schreef: ↑06 jun 2017 19:37 Hoe verlies je bezoekers:
*Tapatalk werkt niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb geen inlogproblemen.
Zeker een status aparte boven een bepaald duizendtal posts?
Zeker een status aparte boven een bepaald duizendtal posts?
Less is bore
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
worstkaaspasta schreef: ↑06 jun 2017 19:37 Hoe verlies je bezoekers:
*Tapatalk werkt niet.
Tot over een paar maanden!
Ik had tot gisteren ook geen inlogproblemen, werd steeds automatisch ingelogd.
Gisteren met CCleaner e.e.a. opgeruimd en vanaf dat moment moet ik dus nu ook steeds opnieuw inloggen.
Krijg steeds de melding: "U bent reeds ingelogd op Fiets.nl, wilt u met dezelfde accountgegevens op het Fietsforum inloggen ?". Als ik met "nee" antwoord, word ik niet ingelogd en gebeurt er verder niets.
Gisteren met CCleaner e.e.a. opgeruimd en vanaf dat moment moet ik dus nu ook steeds opnieuw inloggen.
Krijg steeds de melding: "U bent reeds ingelogd op Fiets.nl, wilt u met dezelfde accountgegevens op het Fietsforum inloggen ?". Als ik met "nee" antwoord, word ik niet ingelogd en gebeurt er verder niets.
En als je op Ja klikt dan? Ik geef toe, het is verwarrend. Maar je moet daar Ja kiezen, ook al is die accountnaam anders dan je forumnaam. Aan de achterkant zijn die gekoppeld en komt het op miraculeuze wijze toch goed.
Ik heb trouwens goede hoop dat we morgen iets aan het hele 'steeds opnieuw inloggen' probleem kunnen doen.
Ik heb trouwens goede hoop dat we morgen iets aan het hele 'steeds opnieuw inloggen' probleem kunnen doen.