Over een seizoen of vier weer is het weer hip, haal je hem weer uit de schuurSieper schreef:In het echt wel heel mooi, zeker zo mooi als de marketing voor één keer. Alleen het geel is nu over een seizoen of twee natuurlijk hopeloos uit de tijd.
Wilier
Vind beiden kleuren mooi, in het geheel is het gewoon een fraai ding.
Als een gebruikte fiets. Zoals alle fietsen.
Hallo,
Na lange tijd zoeken naar een nieuwe racefiets is uiteindelijk mijn oog gevallen op de Wilier GTR Team full Ultrega. Ik vind deze fiets echt super mooi, ik kan er alleen weinig informatie over vinden van de gebruikers.
Heeft iemand ervaring met deze fiets en wil deze delen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Na lange tijd zoeken naar een nieuwe racefiets is uiteindelijk mijn oog gevallen op de Wilier GTR Team full Ultrega. Ik vind deze fiets echt super mooi, ik kan er alleen weinig informatie over vinden van de gebruikers.
Heeft iemand ervaring met deze fiets en wil deze delen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Krijgt best wel goeie reviews.
http://www.bikeradar.com/road/gear/cate ... eam-50164/
GTR Team frame is 200g zwaarder dan de GTR SL versie.
Ik zou inderdaad wel durven wielen upgraden. Heb ik met m'n Izoard Xp destijds ook meteen gedaan. Als je bij een dealer koopt, kan je wel een deal krijgen dat ze voor een beperkte meerprijs een andere wielset opzetten.
http://www.bikeradar.com/road/gear/cate ... eam-50164/
GTR Team frame is 200g zwaarder dan de GTR SL versie.
Ik zou inderdaad wel durven wielen upgraden. Heb ik met m'n Izoard Xp destijds ook meteen gedaan. Als je bij een dealer koopt, kan je wel een deal krijgen dat ze voor een beperkte meerprijs een andere wielset opzetten.
Dank voor jullie reactie, op de offerte staan inderdaad ook de Fulcrum Racing L6 wielen op.
Zaterdag ga ik hem bestellen, ik kan mijn oude fiets (Apex Ycarus) inruilen. Hopelijk krijg ik er nog een fijn bedrag voor terug.
Word vervolgd.
Zaterdag ga ik hem bestellen, ik kan mijn oude fiets (Apex Ycarus) inruilen. Hopelijk krijg ik er nog een fijn bedrag voor terug.
Word vervolgd.
-
- Forum-lid
Hierbij mijn Wilier Cento 1 air. Ik kom van een Bianchi Via Nirone 7, een wereld van verschil Ben er erg blij mee ondanks dat ik waarschijnlijk niet door de "keuring" kom hier.
Wel een klein beetje jaloers hier...