Retro / oudere fietsen
Ik ben in de regel niet zo gecharmeerd van Potenza maar op deze fiets staat het eigenlijk prima.jacksshadow schreef: ↑07 jun 2017 09:00 In het pinksterweekend de Van Tuyl van mijn zus uitgerust met Campa Potenza groep, Zonda wielset, Record balhoofd en Soma Highway stuur, zie foto's voor het resultaat.
Wel spijtig voor je zus dat vanaf het moment dat hij af was het weer zo is omgeslagen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Erg mooi! Niet overwogen om de zilverkleurige Potenza te nemen?jacksshadow schreef: ↑07 jun 2017 09:00 In het pinksterweekend de Van Tuyl van mijn zus uitgerust met Campa Potenza groep, Zonda wielset, Record balhoofd en Soma Highway stuur, zie foto's voor het resultaat.
-
- Forum-lid
Ik heb het geprobeerd, maar het moest en zou de zwarte wordenremmiedepemmie schreef: ↑07 jun 2017 21:20Erg mooi! Niet overwogen om de zilverkleurige Potenza te nemen?jacksshadow schreef: ↑07 jun 2017 09:00 In het pinksterweekend de Van Tuyl van mijn zus uitgerust met Campa Potenza groep, Zonda wielset, Record balhoofd en Soma Highway stuur, zie foto's voor het resultaat.
rule #5
-
- Forum-lid
Leuk om jouw topic ook te lezen! Zat er ook een ita bracket op het frame van je vader?chrissiewizzie schreef: ↑07 jun 2017 11:20 @jacksshadow: gaaf project. Frame uit dezelfde tijd als die van mijn vader en dezelfde groep. Leuk! Linkje naar mijn vaders fiets: viewtopic.php?f=22&t=79479&start=36
rule #5
-
- Forum-lid
Ah.jacksshadow schreef: ↑08 jun 2017 09:18Ik heb het geprobeerd, maar het moest en zou de zwarte wordenremmiedepemmie schreef: ↑07 jun 2017 21:20Erg mooi! Niet overwogen om de zilverkleurige Potenza te nemen?jacksshadow schreef: ↑07 jun 2017 09:00 In het pinksterweekend de Van Tuyl van mijn zus uitgerust met Campa Potenza groep, Zonda wielset, Record balhoofd en Soma Highway stuur, zie foto's voor het resultaat.
Bedankt voor deze tip. Ik had dit al elders gelezen, maar las toen ook dat zeep niet zo'n goed idee is, omdat het residu zou kunnen gaan verzepen onder de rubbers.mackersv2.0 schreef: ↑07 jun 2017 16:21 Binnenkant met een sopje glad maken, dan kun je hem zo over rem en schakel greep heen schuiven. Letterlijk 30 seconden werk.
Bovendien staat het nu 2-0 voor mijn Gazelle Team, ik dacht van de week even het no-name balhoofdstel te vervangen door een Chorus Contax, maar helaas heeft de vorige eigenaar het vorige balhoofdstel zonder enig vet gemonteerd, waardoor de cups nu muurvast in de balhoofdbuis zitten. Stevig timmeren op een cupuitdrijver leverde alleen maar een kromgeslagen bovenste deel van de zadelbuis op ...
Buitengewoon geslaagd geheel in een gedurfde kleurstelling, maar doe er alsjeblieft een setje fatsoenlijke banden onder. Ik weet dat die Dynamics onverslijtbaar zijn maar banden van een tientje over een kwaliteitsframe met een topgroep is toch een beetje jammer
fietsen doe ik net als een prof,
Hi, mijn naam is Remon en kom uit Rdam.
Ik kreeg van de week een telefoontje of ik intresse had in een oude stalen racer.
Vandaag heb ik hem opgehaald. Er zit wat werk in maar ik denk dat het een leuk project kan worden.
Kan iemand vertellen wel type het is en wellicht een bouwjaar. De vorige eigenaar kon mij het niet vertellen.
Tips/trucs voor inspiratie zijn welkom.
Greetz
Ik kreeg van de week een telefoontje of ik intresse had in een oude stalen racer.
Vandaag heb ik hem opgehaald. Er zit wat werk in maar ik denk dat het een leuk project kan worden.
Kan iemand vertellen wel type het is en wellicht een bouwjaar. De vorige eigenaar kon mij het niet vertellen.
Greetz
Je hebt wel gelijk, deze banden had ik gewoon nog liggen maar zal ze op termijn wel vervangen door een betere set
Remon-vl schreef: ↑11 jun 2017 20:22 Hi, mijn naam is Remon en kom uit Rdam.
Greetz
Ziet er mij een nuovo mexico uit . Betere foto's zouden helpen , Heeft een gleuf in de zitbuis en schuine buis .
Eerste helft jaren 80 tussen 82 en 85 . Kijk eens welke PAT er op de achterderailleur staat ? Dit vind je op de achterderailleur aan het gaatje voor de derailleurkabel Groep ziet er nog origineel uit , hoewel Super record toen ook wel werd gekozen . De voorderrie is wel al vervangen
Laatst gewijzigd door sillah75 op 11 jun 2017 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.