Wielerseizoen 2017
-
- Forum-lid
Fuglsang wint het klassement. Maar ik denk dat je Fuglsang en Porte niet als podiumkandidaten moet zetten voor de tour. Fuglsang zal wel weer moet knechten voor Aru (waarom in godsnaam) en Porte zakt er door heen.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Mooi dat Bouwman de bolletjestrui pakt.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Mooie rit, dacht nog even dat Porte het nog ging redden. Wel zonde dat hij niet in zijn totaliteit werd uitgezonden. Dit soort korte etappes zijn daar ideaal voor en meestal bomvol actie.
Nu hopen dat Bouwman nog op tijd binnenkomt.
Edit: Op tijd binnen gekomen!
Nu hopen dat Bouwman nog op tijd binnenkomt.
Edit: Op tijd binnen gekomen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Aru.....een van de meest overschatte renners IMHO.
Less is bore
26 jaar, een Vuelta gewonnen en voor de rest een vijfde plaats in de vuelta en een tweede en derde in de Giro gehaald. Er zijn renners met mindere resultaten die hoger aangeschreven worden.
Ik ben geen fan van Aru (al helemaal niet van zijn stijl) maar dat zijn toch prima resultaten.
-
- Forum-lid
In dit opzicht wordt hij toch royaal geklopt door bijvoorbeeld Gesink en Boom.
Overigens een fraaie zege van Philip Gilbert in Cham en leiderstrui daar voor Stefan Küng.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Aru is naar die Vuelta overwinning gesleept met zijn enorm sterke ploeg toen.
Prima resultaten, maar volgens mij schat iedereen hem hoger in dan dat er uit gaat komen.
Prima resultaten, maar volgens mij schat iedereen hem hoger in dan dat er uit gaat komen.
Less is bore
Het zou mij niet verbazen als die Vuelta zijn enige grote ronde-overwinning wordt. En dan nog doen maar weinig renners hem dat na, maar in dat geval kan je hem ook niet vergelijken met de absolute top.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Zullen we maar stoppen om de bolletjestrui te relateren aan 'beste klimmer', het is tegenwoordig meer de trui voor de 'strijdlust'. De 'beste klimmer' had vandaag gewoon voorin mee moeten rijden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is al jaaaaaren met enige regelmaat het geval.
Less is bore
Wat een onzin! hij heeft een lijst aan ere plaatsen op 26e jarige leeftijd die velen niet gegeven is. Ik denk dat Mollema/Gesink/Van Garderen etc hier jaloers op zijn.