Nieuwe look forum
Voorbeeld graag aangezien ik in ieder geval echt niet begrijp wat je bedoelt.
Ik quote je hier en dan zie je rechts van forumnaam een pijltje omhoog staan.
Code: Selecteer alles
alien schreef: ↑
Mocht je dat niet bedoelen dan graag verdere uitleg.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Als ik op de knop Markeer alle forums als gelezen krijg ik na opnieuw opstarten van het forum (bijv. een dag later) meer berichten te zien dan de dag ervoor.
Bijv: gisteren 174, (als gelezen gemarkeerd) vandaag 213 berichten en daarbij zaten ook die andere 174 weer. Denk dat die knop niet goed werkt.
Bijv: gisteren 174, (als gelezen gemarkeerd) vandaag 213 berichten en daarbij zaten ook die andere 174 weer. Denk dat die knop niet goed werkt.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik moet elke keer opnieuw inloggen. Heb alle koekjes al gewist, maar probleem blijft.
Less is bore
Ik begin toch langszaam te aarden op dit forum. Vind het wel heel druk ogen.
Nog een verzoek, als je in een topic zit, verdwijnen de active topics, eigen topics etc linkjes.
Dus als je een bericht plaatst, moet je weer op forum klikken, beetje scrollen, en dan zie je die linkjes weer. Niet handig vind ik.
Nog een verzoek, als je in een topic zit, verdwijnen de active topics, eigen topics etc linkjes.
Dus als je een bericht plaatst, moet je weer op forum klikken, beetje scrollen, en dan zie je die linkjes weer. Niet handig vind ik.
Het went wel, maar volgens mij moet er nog wel heel wat gedaan worden voordat het allemaal naar behoren werkt. Ook ik moet heel vaak inloggen.
Daarnaast is het in Google Chrome niet te lezen, dus ben ik veroordeeld tot Explorer.
Het lichtblauwe is op veel plekken bijna niet te zien, dus zie je geen verschil tussen de velden.
En ik vind de manier van foto's plaatsen wel heel erg anno 2000. Bij een nieuwe site in 2017 had ik iets simpelere manier verwacht om foto's te plaatsen.
Daarnaast is het in Google Chrome niet te lezen, dus ben ik veroordeeld tot Explorer.
Het lichtblauwe is op veel plekken bijna niet te zien, dus zie je geen verschil tussen de velden.
En ik vind de manier van foto's plaatsen wel heel erg anno 2000. Bij een nieuwe site in 2017 had ik iets simpelere manier verwacht om foto's te plaatsen.
Om de nieuwe topics als gelezen te markeren moet je terug naar "Overzicht"!
Is het misschien een optie om deze onder te brengen onder het wieltje naast het vergrootglas rechtsboven.
Valt mij op dat als je op het wieltje druk je de zoek functie krijgt en drukken op het vergrootglas doet niets (bij mij althans!).
Is het misschien een optie om deze onder te brengen onder het wieltje naast het vergrootglas rechtsboven.
Valt mij op dat als je op het wieltje druk je de zoek functie krijgt en drukken op het vergrootglas doet niets (bij mij althans!).
...