Cannondale
Ik heb het ook gezien.
https://www.facebook.com/espacecycleswi ... =3&theater
Tsja, "never change a winning horse"... ofzo.
https://www.facebook.com/espacecycleswi ... =3&theater
Tsja, "never change a winning horse"... ofzo.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En de kleuren van de SS spatten ook niet echt van het scherm..... veilige saaie keuze IMHO.
Less is bore
Ik heb ook onverwacht een nieuw race monster aangeschaft. aanvankelijk zat ik heel erg te twijfelen tussen het opbouwen van een Evo, of het aanschaffen vanwege een CAAD12. Ik rijd momenteel een CAAD9, dus ik heb wat dat betreft zeer goede ervaringen met de alu frames van Cannondale. Carbon was voor mij dan ook zeker geen must, zolang het een CAAD zou worden.
Steeds meer zat ik te denken aan het kopen van een Evo in een flitsend kleurtje (lees: geen zwart of wit), strippen en opbouwen met Etap. Het alternatief was een CAAD12 in de fluo rode kleur, die nu niet meer in het assortiment zit. Maar die zijn erg lastig te vinden. Al maandenlang ben ik de uitverkoop en mp in de gaten aan het houden, tot ik afgelopen zondag een rode CAAD12 met Etap en Edco's tegen kwam voor een prima prijs. Meteen spijkers met koppen geslagen...
Zo gekocht:
Gisteren een aantal onderdelen overgezet van de CAAD9, o.a:
- Fizik R5 Zadel
- Praxisworks bladen
Na de verkoop kwam ik erachter dat er een FSA carbon K-Force stuur op zit. Aangezien deze 44 cm breed is, ga ik deze ook vervangen voor mijn alu 3T Ergonova van de CAAD9. Dus als iemand interesse heeft tzt in dat FSA stuur, laat maar even weten.
Vanavond een stukje fietsen, want ik heb er alleen nog mee de straat op en neer gefietst.
Steeds meer zat ik te denken aan het kopen van een Evo in een flitsend kleurtje (lees: geen zwart of wit), strippen en opbouwen met Etap. Het alternatief was een CAAD12 in de fluo rode kleur, die nu niet meer in het assortiment zit. Maar die zijn erg lastig te vinden. Al maandenlang ben ik de uitverkoop en mp in de gaten aan het houden, tot ik afgelopen zondag een rode CAAD12 met Etap en Edco's tegen kwam voor een prima prijs. Meteen spijkers met koppen geslagen...
Zo gekocht:
Gisteren een aantal onderdelen overgezet van de CAAD9, o.a:
- Fizik R5 Zadel
- Praxisworks bladen
Na de verkoop kwam ik erachter dat er een FSA carbon K-Force stuur op zit. Aangezien deze 44 cm breed is, ga ik deze ook vervangen voor mijn alu 3T Ergonova van de CAAD9. Dus als iemand interesse heeft tzt in dat FSA stuur, laat maar even weten.
Vanavond een stukje fietsen, want ik heb er alleen nog mee de straat op en neer gefietst.
-
- Forum-lid
Mooie fiets!
Maak joe woar
Blijft apart, zo'n Slate. Ik wil ze altijd graag mooi vinden, maar het blijft een raar gezicht. Ik ben niet zo van het volgen van de massa, dus ik kan zo'n fiets zeker waarderen. Het zal vast compleet anders rijden dan een CAAD ja!