Met inruilen (fiets, auto etc.) verlies je eigenlijk altijd.
Op zich, als je dat bij je FM doet, is dat meestal niet erg goed voor je budget. Tenslotte zal de FM het eea aan je fiets doen, voordat hij hem weer verkoopt. Als je zelf je fiets verkoopt via een niet nader te noemen internetsite, kun je dat volgens mij het beste nu doen in het seizoen en niet in de winter.
Ga eerst eens kijken of je met je huidige fiets op een clubparkoers lekker kunt meekomen in de competitie. Misschien kun je er geen drol van. Misschien vind je het pelotonrijden doodeng. Misschien rijd je iedereen naar huis?
Mijn advies: Kijk met je huidige fiets eerst hoe het je bevalt. Je hebt er zeker geen slechte aan met je huidige ridley. Als je daar meer duidelijkheid over hebt, weet je denk ik ook wel of je echt een andere fiets nodig hebt.
Moet dit topic niet in een andere groep komen?
Stel dat...
- lenidentite
- Forum-lid
Doe een helm op, das beter voor je kop!
Of:
Mensen die geen helm op doen, hebben die blijkbaar ook niet nodig?!
Of:
Mensen die geen helm op doen, hebben die blijkbaar ook niet nodig?!
- ridefreeordie
- Forum-lid
Was het niet zo dat Bauke Mollema in zijn eerste wedstrijdjes alles en iedereen aan gort reed op een oud stalen ros?
Succes met je eerste wedstrijden!
Succes met je eerste wedstrijden!
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Als je nogal rechtop zit zou ik er zelf een -17 graden stuurpen op zetten of een stuur met een iets grotere reach en drop. Hoef je minder hard te trappen tegen de wind in.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;