Begin Januari nieuwe Diadora raceschoenen gekocht. Vanaf maart mee beginnen fietsen. Eergisteren hoorde ik tijdens het naar binnen gaan een klepperend geluid. Beide schoenzolen zijn los. Eigenlijk het harde plastic deel wat de schoonzool beschermt. Waar het achterste loopzooltje opzit.
Met epoxylijm gisteren de boel weer gelijmd en onder hoge druk laten drogen. ( 5 minuten epoxy), maar vanmorgen tijdens een fietsritje weer allebei een stukje los. Iemand enig idee waar ik deze zolen voor eens en altijd weer goed mee vast kan lijmen.
Schoenzool los
-
- Forum-lid
people are strange when you\'re a stranger
-
- Forum-lid
Garantie is er niet. Was een uitverkoop model.
Maar heeft niemand een idee wat de zool weer goed verlijmt.
Marc
PS voor de moderator: kan dit draadje verplaatst worden naar afdeling schoenen.
Maar heeft niemand een idee wat de zool weer goed verlijmt.
Marc
PS voor de moderator: kan dit draadje verplaatst worden naar afdeling schoenen.
people are strange when you\'re a stranger
-
- Forum-lid HC
Garantie zal er nu inderdaad niet meer zijn, na het zelf pogen tot repareren.
Maar een epoxy lijm zal inderdaad niet heel veel doen op een plastic of siliconen oppervlak. (wel op carbon uiteraard, maar dan ook alleen als dat een beetje opgeruwd is)
Zelf zou ik dit soort verlijming uitvoeren met een verlijmingskit op siliconen basis, dat hecht bijna overal op.
Maar een epoxy lijm zal inderdaad niet heel veel doen op een plastic of siliconen oppervlak. (wel op carbon uiteraard, maar dan ook alleen als dat een beetje opgeruwd is)
Zelf zou ik dit soort verlijming uitvoeren met een verlijmingskit op siliconen basis, dat hecht bijna overal op.