Bedankt voor de infodaniel1975 schreef:Nee, maar heb een Red groep gehad die fantastisch schakelde voor en ook het testweekend met de Parlee afgelopen herfst was ik ook weer onder de indruk van de Force groep.
Alleen vind ik de remmen niet mooi en de achterderrie zou ik ook graag zwart zien.
FAQ Campagnolo-Shimano-SRAM
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Ben aant bekijken welke ik zou aankopen.
Of de volledige ultegra di2 groep of de etap upgrade.
Vind het een moeilijke keuze.
Of de volledige ultegra di2 groep of de etap upgrade.
Vind het een moeilijke keuze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die discussie wordt bijna net zo leuk als Campa/Shimano
Even wachten op de DA upgrade set. Krijg je veel mooiere shifters en niet die ultieme grijzemuizenkleur van de Ultegra groep.
Even wachten op de DA upgrade set. Krijg je veel mooiere shifters en niet die ultieme grijzemuizenkleur van de Ultegra groep.
Less is bore
-
- Forum-lid
Gisteren kwam ik erachter dat ik een stelschroef mis van mijn Chorus achterderailleur. Volgens Campa heb ik nodig, RD-CE010.
Deze kan ik bijna nergens vinden, maar wel de RD-SR010. Deze is bijvoorbeeld voor een Super Recordgroep.
Zit hier echt verschil in?
Deze kan ik bijna nergens vinden, maar wel de RD-SR010. Deze is bijvoorbeeld voor een Super Recordgroep.
Zit hier echt verschil in?
Ik ben mn remblokken aan het wisselen, maarik krijg geen beweging in de boutjes.. Volgens Shimano is een 2mm imbussleutel nodig, deze pas ook, maar als ik kracht zet, dan schiet de imbus zo door.
Hebben jullie nog tips om die blokken los te krijgen?
Hebben jullie nog tips om die blokken los te krijgen?
Torx in de schroef meppen en hope for the best.
Uitboren zou dan mijn volgende optie zijn. Is toch vaak best een gedoe en dikke kans dat je je remblokhouder dan ook weg kunt gooien.
Het borgen van het remblokje....
@Havana, Ga ik proberen
Ik heb ook nog een paar nieuwe remblokhouders met blokken ontvangen, voordat ik deze probeer te wisselen koop ik nog wel even een nieuwe imbussleutel.
Die boutjes op mijn oude fiets zitten zelfs met Loctite vastgelijmd. Imo onzin aangezien de remblokkjes er niet vanzelf uitvliegen mits in de goede richting gemonteerd.
@Havana, Ga ik proberen
Ik heb ook nog een paar nieuwe remblokhouders met blokken ontvangen, voordat ik deze probeer te wisselen koop ik nog wel even een nieuwe imbussleutel.
Die boutjes op mijn oude fiets zitten zelfs met Loctite vastgelijmd. Imo onzin aangezien de remblokkjes er niet vanzelf uitvliegen mits in de goede richting gemonteerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC