Is gewicht echt het enige verschil?Lcsmet schreef: ↑17 jun 2017 14:23Het gewicht staat gewoon op de website.daniel1975 schreef: ↑17 jun 2017 14:12 Al iemand die de verschillen tussen een SL frame en een SLX frame kan toelichten? Grammen en.....?
- FRAME CANYON ENDURACE CF SL DISK => 1020 Gram (size M)
- FRAME CANYON ENDURACE CF SLX DISC => 820 Gram (Size M)
Beide frames/fietsen worden geleverd met dezelfde voorvork.
- VOORVORK CANYON ONE ONE FOUR SLX DISC => 325 Gram
Het SL frame kost inclusief voorvork, cockpit en zadelpen 1499 Euro, het SLX frame komt op 2599 Euro, beide excl verzendkosten.
200 Gram op een frame is genoeg om een prijsverschil te rechtvaardigen of het dan zo veel moet zijn moet ieder voor zich uitmaken.
Canyon
Heb je dan een vrouwenmodel gekozen ? Anders is het toch de H11 of H36 ? Niet ?vincentvdl schreef: ↑21 jun 2017 14:39 Heeft iemand ervaring met de Ergocockpit H31? Als je de stem wil aanpassen dan moet het gehele stuur teruggestuurd worden naar Canyon?
Hoe gaat dit in zijn werk met de kabels die vastzitten aan het stuur?
Sworks Venge
-
- Forum-lid
Mooi bakkie!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie stealth wieltjes. Scope ken ik verder niet.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb hetzelfde probleem. Echt enorm irritant wanneer je langs de weg staat en een band moet vervangen!pegasus01 schreef: ↑21 apr 2017 16:27jenssss schreef:Is het probleem niet eerder de velg dan de band?pegasus01 schreef:Aeroroad 8.0,eerste maal lek gereden met de reynolds carbonwielen strike slg
bandjes continental 4000s(25) wat een ramp om deze er terug op te krijgen!
ben aan het overwegen om er andere banden op te plaatsen,iemand ervaring daarmee?
Ik rijd al jaren met 4000s2 en de ene velg gaat die heel soepel er op, bij de andere velg moet je serieus wat kracht gebruiken...
Ja,inderdaad denk dat ook, rij al jaren met de 4000s is voor het eerst dat deze er echt zo moeilijk opgaan,bij mijn andere wielen is het ook wat moeilijk maar op de reynolds was het een ramp
Ondertussen al iemand een band gevonden die er wat beter op gaat dan de Conti gp 4000s II ?
Ik heb gisteren het eerste ritje gereden op mijn nieuwe Canyon Endurance CF 7.0
Het viel al snel op dat er 'iets' sleept achteraan. Het sleept ook wanneer ik stop met trappen.
Het geluid is niet te horen als ik ter plaatse zelf draai met de pedalen.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? (de achterrem staat ver genoeg open denk ik)
Kan het zijn dat de versnellingen niet 100% zijn afgesteld?
Wat is de bedoeling van het Canyon stickertje in de verpakking?
Het viel al snel op dat er 'iets' sleept achteraan. Het sleept ook wanneer ik stop met trappen.
Het geluid is niet te horen als ik ter plaatse zelf draai met de pedalen.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? (de achterrem staat ver genoeg open denk ik)
Kan het zijn dat de versnellingen niet 100% zijn afgesteld?
Wat is de bedoeling van het Canyon stickertje in de verpakking?
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0