Bowman
Misschien de openingsvraag beter lezen, ik vroeg om ERVARINGEN en niet weer om iemand met een mening.amclassic-fan schreef:Ik dacht in die 'review' het frame gewicht wel te vinden, maar verder dan kolder kwam ik niet. Wel weer wat nieuwe zaken gelezen:Lasnaden zijn niet mijn ding zo half weg geslepen.We went for narrow 42cm bars to emphasise the already quick handling of the Palace and it paid off.
Verstuurd vanaf mijn PO-10181 met Tapatalk
-
- Forum-lid
Maar een mening kan tot nieuwe inzichten leiden die je keuze kun beïnvloeden.
Maak joe woar
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Je vroeg of er iemand bekend mee was.., Dat lees ik als vragen naar opinie, meningen EN ervaringen van mensen. Dat er dan een mening over het uiterlijk (van een lasnaad) komt, waar jij naar jouw idee geen fluit aan hebt, dat kan gebeuren op een forum toch?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zou er iemand zijn met een Bowman, dan zou hij hem geweldig vinden, daar heb je niks aan.
Mijn mening: leuk spul, kopen als het je aanspreekt.
Googelen op: broken Bowman frame levert niks op, dus dat zit wel snor.
Zelfs viedzsnop Jaap T. haalt z'n neus er niet voor op
Mijn mening: leuk spul, kopen als het je aanspreekt.
Googelen op: broken Bowman frame levert niks op, dus dat zit wel snor.
Zelfs viedzsnop Jaap T. haalt z'n neus er niet voor op
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Yup, uit voorraad besteld en had hem binnen een paar dagen thuis. Ik zocht destijds een alu race frame met een relatief korte zit. Na wat zoeken en lezen had ik een shortlist met daarop de Palace en de Canyon Ultimate AL. Uiteindelijk voor de Palace gegaan omdat deze alle kabels buitenlangs heeft, meteen leverbaar was en geen 13 in een dozijn Canyon is.Soeverein schreef:@vitamineb Mooie kleur! Heb je het frame in engeland gekocht?
Verstuurd vanaf mijn PO-10181 met Tapatalk
- Jaap Telder
- Forum-lid
Nog even over die lasnaden.
Op alle foto's van de Bowman Palace die je kan vinden zijn de lasnaden even zwart als het frame zelf.
Komt wellicht door de belichting/flits? van de bewuste foto met lichter gekleurde lasnaden.
Keuze was bij mij net zo: Canyon alu, Cannondale alu, Kinesis Aithein of de Bowman Palace.
De Bowman vond ik qua framegewicht prima en het merk lekker Engels.
En je komt ze nauwelijks tegen, frame is als prima getest, zie ik als pluspunten.
Op alle foto's van de Bowman Palace die je kan vinden zijn de lasnaden even zwart als het frame zelf.
Komt wellicht door de belichting/flits? van de bewuste foto met lichter gekleurde lasnaden.
Keuze was bij mij net zo: Canyon alu, Cannondale alu, Kinesis Aithein of de Bowman Palace.
De Bowman vond ik qua framegewicht prima en het merk lekker Engels.
En je komt ze nauwelijks tegen, frame is als prima getest, zie ik als pluspunten.
Vandaag heb ik de Bowman Palace R besteld, verwachte leverdatum eind Juli.
https://bowman-cycles.com/product/palace-r/
Prima contact gehad met Bowman, zeer vriendelijk en correct geholpen.
Ten aanzien van de opbouw ben ik er nog niet helemaal uit. Maar ach, ik heb nog even..
Ten aanzien van de opbouw ben ik er nog niet helemaal uit. Maar ach, ik heb nog even..
Daar ga je veel plezier aan hebbenJorBak schreef: ↑20 jun 2017 20:35 Vandaag heb ik de Bowman Palace R besteld, verwachte leverdatum eind Juli.
Exclusieve fiets natuurlijk wel voorzien van een even exclusieve afmontage. Dus geen dertien in dozijn groep maar b.v. de nieuwe Campa Centaur. Onderdelen van 3T en een Reynolds wielset maken het echt een aparte verschijning. Succes met de keuze, maar kleur het straatbeeld!