Garmin Edge 520
Als je je Garmin account koppelt aan je bestaande Strava account, dan moet alles automatisch gaan. Wel ff de Garmin Connect app op je telefoon ook zetten.
Je selecteert op de Garmin race, train of indoor. Fietsen maar (wel ff op start/stop drukken) ! Wanneer je klaar bent druk je weer op start/stop en vervolgens op opslaan. Dan synchroniseert ie met Garmin Connect app en daarna automatisch ook Strava.
Werkt bij mij perfect!
Je selecteert op de Garmin race, train of indoor. Fietsen maar (wel ff op start/stop drukken) ! Wanneer je klaar bent druk je weer op start/stop en vervolgens op opslaan. Dan synchroniseert ie met Garmin Connect app en daarna automatisch ook Strava.
Werkt bij mij perfect!
Scott Addict RC 20
-
- Forum-lid HC
Ook niet helemaal waar, zonder premium laat mijn 820 ook gewoon de segmenten zien welke ik als favoriet heb aangemaakt.
Er zijn dan ook (in mijn Ogen) weinig redenen om te kiezen voor Strava premium, aangezien de meeste extra opties die ja daarmee krijgt je ook al hebt via Garmin connect.
Er zijn dan ook (in mijn Ogen) weinig redenen om te kiezen voor Strava premium, aangezien de meeste extra opties die ja daarmee krijgt je ook al hebt via Garmin connect.
Te koppelen met elke sensor die het signaal via ANT+ verzendt. Dat is nu juist het mooie van de ANT+ standaard.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Tijd(zone) aanpassen in het Garmin programma op je PC? En dan je Edge eraan hangen en syncen?
Weet niet zeker of die optie er is, maar das 't eerste dat mij zo te binnen schiet...
Scott Addict RC 20
Koppelen aan Garmin heb ik al geprobeerd, dit werkt niet (tijdzone aanpassen zie ik niet terugkomen). De tweede optie ga ik checken, dit zou wel kunnen aangezien ik met het inladen van maps en routes zaken heb moeten verwijderen etc. Gezien de naam zou het kunnen. Dank in ieder geval.
Ik heb een vraagje voor over een route die zich op sommige punten kruist.
Als ik zo'n route gebruik, dan zie je op het kaartje waar je vandaan komt, plus nog eens drie andere routelijnen (waar je heen gaat plus de kruisende weg). Ik heb al een paar keer gehad dat de 520 bij dit soort kruisingen geen routeaanwijzing gaf en dat ik dat moest gokken welke kant op de route verder ging (er zijn immers 3 opties in zo'n geval).
Hebben andere gebruikers dit ook al gemerkt en eventueel opgelost? (#hoedan)
Als ik zo'n route gebruik, dan zie je op het kaartje waar je vandaan komt, plus nog eens drie andere routelijnen (waar je heen gaat plus de kruisende weg). Ik heb al een paar keer gehad dat de 520 bij dit soort kruisingen geen routeaanwijzing gaf en dat ik dat moest gokken welke kant op de route verder ging (er zijn immers 3 opties in zo'n geval).
Hebben andere gebruikers dit ook al gemerkt en eventueel opgelost? (#hoedan)
iemand idee?
ik zie geen kaart meer. Wat ik er ook opzet aan gmapbmap.img niets te zien....
heeft altijd goed gewerkt in ene, na kaartwisseling, niet meer
kan het zijn dat er per ongeuk een file is gewist en wat is dan meest waarschijnlijke?
ik zie geen kaart meer. Wat ik er ook opzet aan gmapbmap.img niets te zien....
heeft altijd goed gewerkt in ene, na kaartwisseling, niet meer
kan het zijn dat er per ongeuk een file is gewist en wat is dan meest waarschijnlijke?
Allard