Bij Kuiper geprobeerd een set Reynolds wielen - volgens website op voorraad - te bestellen, maar nadat ik geen enkele reactie op mails ontving en hij zelf via zowel Kuiper Trading als Wielershop telefonisch totaal onbereikbaar was eens gaan googelen. Hij bleek ook nog een busbedrijf te runnen en op die manier kreeg ik iemand te pakken. De Facebookpagina van dewielershop was ondertussen niet erg hoopgevend: daar een aantal wanhopige bestellers gesignaleerd. Ik kom daar nooit meer...
Overigens via MP een puike set Reyolds Assault gekocht en de Reynolds-blokken al in de regen mogen ervaren: het remt inderdaad minder, maar afdoende. En, o wat zijn die wielen mooi .
Remblokken Carbonwielen
Kijk maar eens naar berichten van bezoekers op de FB-pagina: https://www.facebook.com/pg/dewielersho ... e_internal
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Begreep uit betrouwbare bron dat hij ermee opgehouden is.
Had eerst Swisstop geel, maar gaven af op mijn Mavic pro Carbon slc. Nu de zwarte Swisstop genomen, deze bevallen super. Net terug uit Frankrijk (hooggebergte). Wat een remkracht! Remt hetzelfde als aluminium met droog weer.
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc