Ik weet niet waar je je info van haalt maar http://france.lachainemeteo.com/meteo-f ... 2675-3.php geeft nog altijd goed fietsweer en Meteo France geeft zelfs 23 graden.
Maar we zien het wel, kan het idd niet veranderen
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Ik weet niet waar je je info van haalt maar http://france.lachainemeteo.com/meteo-f ... 2675-3.php geeft nog altijd goed fietsweer en Meteo France geeft zelfs 23 graden.
Ik heb ook genoten, groot deel van de afdaling ook. Alleen op een gegeven moment werd het toch wel echt koud! Toen vond ik het minder, vooral toen ik mijn ritsen (regenjas, windstopper en shirt en overschoenen) niet open kreeg en mijn helm niet af omdat mijn handen toch iets te koud waren geworden had ik er toch wel even iets minder plezier in...oehT schreef: ↑29 jun 2017 15:16 Ik ben vandaag met datzelfde koude en vooral regenachtige weer naar Les2Alpes geklommen. Kleding: visgraadhemd, normaal shirt, hotpack vest, nano armstukken. Normale bib en wegens koude en regen nano beenstukken en gribgrab overschoenen.
Conclusie: maak je niet druk voor zondag. Ik sluit mij van harte aan bij Herman, armstukken zijn handig voor galibier en een windvest is zeker handig. Voor de rest lekker zomers en genieten maar. Helemaal omdat het 20+ en droog zal zijn
Ik heb vandaag keihard genoten, zeikensnat maar je bent een Hollander of je bent het niet. Regen en koude of zon en warm; het is altijd goed fietsweer.
Niet druk, maar wel zorgen.......ericpeters schreef: ↑29 jun 2017 20:25 Hier op de Alp is het nu echt dramatisch, het water stroomt over de straten, Galibier en Lautaret gesloten vanwege sneeuw. . Ik maak me maar niet druk omdat het toch niks veranderd maar wel zorgen.. Ik was aan het twijfelen tussen Gabba, Perfetto en gewoon shirt met regen vest maar ik denk dat ik ze allemaal over elkaar ga aandoen inclusief handschoenen en overschoenen.
Als je pa jou naar de start brengt en na 0800 weer terug gaat, moet het vast lukken voor 1000 weer op L2A te zijn toch? Vraag is wel of hij dan jouw finish gaat zien. Ophalen na 1800 lukt dan sowieso , maar met een beetje puike Marmotte ben jij met de fiets dan al aan de voet van L2A, helemaal als je alpe d'Huez doorsteekt naar sarenne (7km, waarvan 2 echt klimmen) en dan 13km dalen naar stuwmeer aan voet klim L2A.Erwin_Kuipers schreef: ↑29 jun 2017 20:53 Praktische vraagje!
Ik zit in Le 2 Alpes (prima weer overigens, beetje nat en koud (typisch Hollands). Ik lees in de info dat de RD1091 is afgesloten vanaf een uur of tien tot zes. De heenweg naar de start gaat met de auto dus wel lukken. Vraag me alleen af of mijn pa nog terugkomt? Volgens mij moet ie maken dat ie voor 8'en weg is, dan zit je voor de afsluiting. Na zessen is de weg dan weer open volgens mij en kan ik worden opgehaald evt.
Mijn Frans is niet al te best dus ik vraag me even af of bovenstaande hout snijdt bij de kennners?
Bedankt vast.