La Marmotte ZONDAG 2 juli 2017
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
@Erwin, Wellicht dat je pa het wel voor elkaar krijgt om van L2A over de Sarenne te rijden met de auto, en zo behoorlijk in de buurt van Alpe d'Huez kan komen aan het begin van de middag.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Rij je dan na het "dorpje" door? Of ga je terug? Is zeker een mooi rondje, het was vandaag prima weer. Voor kort-kort vond ik het te koud. Maar ben ook wel beetje koukleum...
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
Wie heeft gezegd dat het prima fietsen is dan? Ik heb alleen een vraag over met de auto rond rijden gezien? Iig een collega van mij is woensdag in de spits er over gegaan met fietsje, opletten, maar dat doen de auto's ook en dan is het een prima weg om te fietsenWilier_Granturismo schreef: ↑30 jun 2017 11:58 Wat een verschil met een dikke week geleden, stond kort/kort boven op de Galibier (iedereen stond kort/kort daar trouwens). Afdeling naar Bourg is prima, eerste stuk is even opletten maar daarna is het prima dalen.
Degene die de noodweg een prima "weg" vinden moeten nodig eens hun ogen na laten kijken. Met de auto en tegenliggers is het hier verdomd goed uitkijken. Met de fiets (en afgesloten voor auto's is het geen probleem). Smalle stroken en scherpe rotspartijen over een totaal van zo,n 5 km.
Ben wel jaloers op je kort kort en galibier. Dat gaat het nu niet worden.... armstukken en windvest denk ik; hoor ook verhalen over lang lang en nog langer
-
- Forum-lid HC
Zondag wordt toch wat warmer, als morgenavond nog geen echte regen voorspeld wordt dan ga ik gewoon in zomertenue met licht windjack met korte mouwen. Bij iets meer kans op regen neem ik nanoflex armwarmers en een oprolbaar regenvest mee. Vanochtend met Gabba gereden maar dat is me bergop te warm.
Ik ben vandaag ook in kort/kort gaan fietsen. 1st Alpe d'huez en dan richting Glandon. Enkel naar beneden mn regenvestje aan gedaan.
Was vanmorgen in de fietswinkel in Bourg nog aan het twijfelen om een Perfetto te kopen. Voorlopig blij dat ik geen zotte kosten heb gedaan
Was vanmorgen in de fietswinkel in Bourg nog aan het twijfelen om een Perfetto te kopen. Voorlopig blij dat ik geen zotte kosten heb gedaan
@erwin ik zit ook in Les deux Alpes, ik denk er over om met de fiets naar bourg te gaan. Even warmtrappen. Ga morgen even bij de organisatie vragen of die weten hoe mijn partner met de auto richting d'Huez kan gaan. Zodat ze mij over de finish ziet gaan. En ik niet hoef te klimmen terug naar l2a
Rijdt inderdaad door, over die onverharde weg (geweldig uitzicht !, Goed te doen)
Dan via Ornon terug.
Wel een regenjasje aan voor t afdalen van Huez af vandaag.
Als de honderd meter vanaf noodweg naar stuwdam niet zijn afgesloten, dan met de auto de sarenne over. Kun je praktisch aan de finish parkeren zelfs. Vraag is alleen ff of vanaf noodweg naar tunnel bij stuwdam (tunneltje richting Bourg) de boel niet is afgesloten. En dat staat op de matrixborden aldaar, en op die gele borden (zoalsbijvoorbeeld aande voet van de klim naar mizoen, over de stuwdam richting sarenne en dan linksaf klim op staat zo'n bord).knolan82 schreef: ↑30 jun 2017 21:36 @erwin ik zit ook in Les deux Alpes, ik denk er over om met de fiets naar bourg te gaan. Even warmtrappen. Ga morgen even bij de organisatie vragen of die weten hoe mijn partner met de auto richting d'Huez kan gaan. Zodat ze mij over de finish ziet gaan. En ik niet hoef te klimmen terug naar l2a
Zeker goed te doen, heb het ook gedaan een paar jaar geleden. Echt een supermooi weggetje. En onverhard viel niet tegen, goed genoeg voor een stukje op de racefiets!brutus schreef: ↑30 jun 2017 21:41Rijdt inderdaad door, over die onverharde weg (geweldig uitzicht !, Goed te doen)
Dan via Ornon terug.
Wel een regenjasje aan voor t afdalen van Huez af vandaag.
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...