Poule TdF 2017
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
De Scorito poule staat weer online:
https://www.scorito.com/cycling-manager ... 035c57302e
Het is een besloten poule nu waar alleen actieve forum gebruikers aan deelnemen.
Ik heb een paar handenvol aan uitnodigingen verstuurd. Ben ik je vergeten, meld je dan aan via bovenstaande link.
https://www.scorito.com/cycling-manager ... 035c57302e
Het is een besloten poule nu waar alleen actieve forum gebruikers aan deelnemen.
Ik heb een paar handenvol aan uitnodigingen verstuurd. Ben ik je vergeten, meld je dan aan via bovenstaande link.
Zo maar wat ideeën
- Kwetsende teamnaam
- De Epothekers
- Daves leugen
- 1minuutper10kilometer
- De injectienaalden
- De pakhazen
- ChassePatate
- Cartouche
- De stokbroodvreters
- La Marseillaise
- de Knoflookvreters
- Kwetsende teamnaam
- De Epothekers
- Daves leugen
- 1minuutper10kilometer
- De injectienaalden
- De pakhazen
- ChassePatate
- Cartouche
- De stokbroodvreters
- La Marseillaise
- de Knoflookvreters
-
- Forum-lid HC
@Havana, leuk geprobeerd maar volgens mij kun je geen teamnaam opgeven?
Ga zeker meedoen, ben voor het eerst in jaren de ganse Tour in NL met dank aan de late vakantie in Noord-NL.
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Nog een kleine week en het spektakel barst weer los.
We zijn met 19 nu, en da's een mooi compact groepje, maar er mogen er nog wel wat bij wat mij betreft.
Een belangrijke wijziging die Scorito dit jaar heeft doorgevoerd is dat je nu per dag een kopman aanwijst i.p.v. dat je tevoren je kopmannen bepaalt. Als er nu een kopman uitvalt zijn de gevolgen minder desastreus voor de rest van de ronde en dat maakt het een stuk leuker. Dus, twijfel niet langer en doe lekker mee!!
We zijn met 19 nu, en da's een mooi compact groepje, maar er mogen er nog wel wat bij wat mij betreft.
Een belangrijke wijziging die Scorito dit jaar heeft doorgevoerd is dat je nu per dag een kopman aanwijst i.p.v. dat je tevoren je kopmannen bepaalt. Als er nu een kopman uitvalt zijn de gevolgen minder desastreus voor de rest van de ronde en dat maakt het een stuk leuker. Dus, twijfel niet langer en doe lekker mee!!
Ik ben erbij met Team Daves Leugen.
-
- Forum-lid HC
Staan al op 34 zo te zien.
- Viaductracer
- Forum-lid
Als er genoeg animo voor is, kunnen we ook een poultje doen bij Cyclingmaster.nl? Jij deed ook mee toch, Martin? Ik heb alvast een subleague aangemaakt:
naam: Fiets.nl forum
ww: procycling
naam: Fiets.nl forum
ww: procycling