Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Puck Moonen

lb117
Forum-lid

lb117 03 jul 2017 20:21

Jans schreef: 03 jul 2017 16:51 Toch een flinke hype. "ze studeert natuurkunde". Volgens mij is ze alleen maar bezig geweest twee VWO vakken erbij te halen. Zoals ze zelf zei omdat ze dat nodig had voor haar studie medicijnen. Dus die studie medicijnen doet ze voorlopig nog helemaal niet, met die twee VWO vakken is ze gestopt. Vertelde ze zelf op tv.
Wie weet gaat ze ooit nog hoge ogen gooien, maar dat zou mij verbazen. Ook voor de echte wielrentop moet er wel wat werk verricht worden.
En jammer voor al die mannen dat ze al een vriendje heeft. :lol:
:dislike: wat een zuurheid, leuke meid die veel aandacht voor het dames wielrennen.
De dames nemen zich nogal serieus de laatste tijd dus dan is een uithangbord zeer welkom.

Een anorectische amerikaanse of een mannelijke oostblok body buildster gaann het dames wielrennen echt niet verder helpen hoor.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 03 jul 2017 21:15

@lb117 Wat een onzin, alsof de Nederlandse wielrensters niet meetellen. Je denkt echt dat de "gevestigde orde" op deze aandacht voor hen zit te wachten? Die worden graag serieus genomen om wat ze presteren. Erg serieus neem je het dameswielrennen dus niet.
En als er overtrokken verhalen staan waar weinig van lijkt te kloppen dan geeft dat niet, want ze is mooi. Toch?
Weet je wel iets van het dameswielrennen? Volgens mij niet.

NicoNB
Forum-lid

Gebruikersavatar NicoNB 03 jul 2017 22:05

Jans schreef: 03 jul 2017 21:15 Je denkt echt dat de "gevestigde orde" op deze aandacht voor hen zit te wachten? Die worden graag serieus genomen om wat ze presteren.
Nee joh, die willen helemaal geen publiciteit.
Stel je voor dat er meer publiek komt kijken, dat er meer aandacht via de diverse mediakanalen komt voor het dameswielrennen. Dat wil je als wielrenster toch niet?
Je wil gewoon voor vol aangezien worden door 3 man en een paardekop maar niet door de media en niet door sponsoren.
Als sporter wil je je houden aan je principes, liever 2 echte fans dan al die duizenden fans die fan zijn om het fan zijn. Zitten sponsoren ook niet op te wachten. Laat staan de media.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 03 jul 2017 22:20

@NicoNB Over welke wedstrijden hebben we het nu? Denk je echt dat Puck ergens te zien is op wedstrijden die er toe doen? Ik zie het voorlopig niet gebeuren. Maar ze mag me verrassen.

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 03 jul 2017 22:50

Waar het over gaat is dat de aandacht van Puck goed is voor de sport.

Er komt meer belangstelling voor, er wordt meer tv tijd door geregeld, daardoor komen er meer sponsoren die meer geld willen investeren in het vrouwen wielrennen, en daardoor kunnen de echte toppers ook beter trainen en mooiere wedstrijden rijden.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 03 jul 2017 23:08

scottwilko schreef: 03 jul 2017 22:50 Waar het over gaat is dat de aandacht van Puck goed is voor de sport.

Er komt meer belangstelling voor, er wordt meer tv tijd door geregeld, daardoor komen er meer sponsoren die meer geld willen investeren in het vrouwen wielrennen, en daardoor kunnen de echte toppers ook beter trainen en mooiere wedstrijden rijden.
We zullen over drie jaar zien wat ze gebracht heeft voor het vrouwenwielrennen. Maar de echte toppers trainen al lang goed hoor, daar hoef je je niet ongerust over te maken. Die hebben dezelfde trainers als veel mannen.

lb117
Forum-lid

lb117 03 jul 2017 23:24

scottwilko schreef: 03 jul 2017 22:50 Waar het over gaat is dat de aandacht van Puck goed is voor de sport.

Precies dit!, Ik heb Anna van de Breggen de laatset 12 maanden 2 x hooguit 3 x op tv gezien. Puck Moonen de laatste weken vrijwel dagelijks. Als het dames wielrennen serieus genomen wil worden zal men " persoonlijkheden " moeten opvoeren. Qua prestaties gaat het nooit tippen aan de heren.

@ Jans, ik weet niet veel van dameswielrennen, maar hoogstwaarschijnlijk wel meer dan de gemiddelde Nederlander en dan valt het gewoon bar bar tegen.

mao
Forum-lid HC

Gebruikersavatar mao 03 jul 2017 23:25

Het gaat hier weer helemaal de verkeerde kant op, veel tekst en geen plaatjes meer .... :-(

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 04 jul 2017 00:15

Jij gelooft werkelijk dat de belangstelling van tv zenders en sponsoren voor het vrouwenwielrennen in het algemeen en voor de toprensters in het bijzonder aanzienlijk toeneemt omdat mevrouw Moonen ergens in de staart van het peloton bungelt?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Puffdaddy
Forum-lid

Gebruikersavatar Puffdaddy 04 jul 2017 00:21

mao schreef: 03 jul 2017 23:25 Het gaat hier weer helemaal de verkeerde kant op, veel tekst en geen plaatjes meer .... :-(
Topic gaat over Puck, alle opmerkingen zijn welkom, heerlijk toch.
Maar plaatjes mogen ook weer :D
Bikers are not alone

Puffdaddy
Forum-lid

Gebruikersavatar Puffdaddy 04 jul 2017 00:28

Hier fietst ze toch voorop (van de minstens 5 dames ;) )

Afbeelding
Bikers are not alone

alien
Forum-lid

alien 04 jul 2017 06:34

lb117 schreef: 03 jul 2017 23:24Ik heb […] Puck Moonen de laatste weken vrijwel dagelijks [op TV gezien]. Als het dames wielrennen serieus genomen wil worden zal men " persoonlijkheden " moeten opvoeren.
Valt te betwisten of het dameswielrennen daardoor meer of minder serieus genomen wordt.
Vorsprung durch Pedantik

Gesloten